Sjucklisch

jag tänkte att jag ju kunde ta ock skriva ett blogginlägg nu när jag är sjuk, eftersom jag ändå inte gör ngt då :o varför börjar alla mina inlägg med att jag förklarar att jag tänkt skriva ett inlägg? det är ju ganska tråkigt... oh well.
 Jag har varit hemma från skolan sen tisdags för att jag är förkyld, det suger, men vad kan man göra :\ tyvärr har jag inte haft några böcker hemma så jag har inte kunnat jobba ikapp eller så. Istället har jag tittat på Scrubs på YouTube och Fixat med bilder i GIMP (ett bildbehandlinsprogram liknande photoshop fast gratis) och Tittat på de Heroes-avsnitt som Jens skickat när han har förbarmat sig över mig. Heroes är en typisk sån serie som inte riktigt går att sluta titta på, det krävs att man missar att se ett par avsnitt för att det ska gå. och nu ser jag ju inte på tv så det är inga tider som behöver hållas, jag behöver bara tjata på Jens lite så får jag nästa avsnitt (ska höra med Albin om det där, han hade tydligen alla på CD) då går det inte att missa ett avsnitt och då går det inte sluta titta heller... om de inte misslyckas med den karaktärs-typiska kliffhangern i slutet på varje avsnitt någon gång. Scrubs däremot är lite lättare att hoppa över avsnitt här och var och så... man behöver inte vara lika uppmärksam när man ser på det :D

Jag måste städa i mitt rum :\ Men det ska inte fixas nu :) fast jag borde verkligen :\ var det något som skulle hända i helgen? Tidsuppfattningen fuckas upp när man är Sjuk :\ Nu ska jag återgå till whaterver shit im doing ^^ Puss å Knull //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0