Lördag (rubrik med fantasi!)

idag städada jag i mitt rum... det var tråkigt så när jag tröttnade på det, ordentligt så lagade jag makaroner och åkte till Jens. Hans magiclek klådde min magiclek två varv, sen gick vi ut och fotade våra andedräkter med Sigge. sen kom Emil, Becka och Robert. När Sigge frös tillräckligt om fötterna gick vi in igen till Jens. Robert byggde ett hus i Sims, Jag och Jens spelade soul calibur, Emil och Becka.. okuperade Jens säng och Sigge flätade mitt hår ^^ det är jättefint
När vi gick var klockan sent och sista tvärbanan sov sött i tvärbanegaraget. jag tänkte ta bussen från... gullmarsplanet, men det var 22 min till tunnelbanan i aspudden så vi (jag becka och emil) gick till midsommarkaransen.. där var det 5 min till beckas tunnelbana och 23 min till min.. vi förlorade the game. sen väntade vi in beckas fem min men jag valde att gå istället. det gick snabbare. efter de 19 minuter som var kvar till tunnelbanan när vi gick så var jag mindre än tio minuter hemmifrån... det tar nästan tio minuter att gå från busshållplatsen hem så det tjänade jag på :)
nu har jag msnat med vilgot i en timme så jag ska bara placera några rader i min dagbok och sen sova :)

Puss å knull! //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0