*rädd*

Torsdag idag.. imorgon är det julavslutning :o det är galet..
 Idag var sista dagen med lektioer, hade klasstid.. med PER!! <3 :D ^^ klockan tio (han tyckte att vi allihop skulle ta ledigt en vanlig skoldag nästa termin och hitta på något skoj istället tsm XD jag gillar per :D).. sen tre timmars håltimme innan vi hade kemi. Eftersom jag hade lämnat min väska hemma hade vi ingen kortlek.. illa. förlåt igen för det. istället satt vi lite extra länge och åt och sen satt vi i grupprum och ritade figurer... såna där där man ritar en del var.. huvud kropp och ben.. vissa blev riktigt bra :D
Sen fick jag migrän och låg och sov i "vilorummet" under kemin.. det gick över lagom till när vi slutade xD fast det har iof inte gått över helt och hållet iof.
Sen gick jag, Julle och Jens omkring på drottninggatan och letade julklappar... att jag följde med saboterade mer än det.. inte saboterade.. men jag följde med ändå ^^ wee
 hittade Julklapp till liten bror.. men jag måste kolla med mor och far så inte de har köpt samma.. plus att det förmodligen är billigare på webbhallen

Sen kom jag hem... hem hem.. då kickade mamma ut mig att hämta paket på posten.. sen tänkte hon beslagta det.. men det fick hon inte. Träffade Isak och matilda på vägen också. de skulle baka kola.. hoppas det går bättre än när jag och matilda bakar kolor.. vi kan verkligen inte göra kola.
 Bläh! jag måste slå in paketer också.. och de är dumt formade :\ så de kräver en massa uppmärksamhet för att bli som jag vill XD

wuy wuy
 undra om vi har nå pepparkakor som jag kan ta med till skolan imorn... fast pepparkakor skulle typ sten och per fixa... lussebullar... vi får se

nu ska jag återgå till min typ kvartsårskris.. puss å knull //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0