R.I.P. XD

Igår så drog jag in till liljeholms torget och panikhandlade de sista Julklapparna med Julle ^^ mys
sen smsade robert och tyckte att vi skulle se film, men Jens var sjuk och eftersom hela vår tillvaro kretsar runt hans hem så blev vi aldeles förvirrade när det inte gick att vara där, så vi gick ut och gick istället.
Jag träffade Robert i centrum, sen gick vi hem till Jens (robert var trött på att smsa och inte få svar..) och kollade om han var tillräckligt frisk för att bli uttvingad. Men han satt och kurade under en filt och såg allmänt körig ut (han ville inte ens ha någon skumtomte :o (han sa att han inte gillade dem men jag tror att det var feberyra...)) så vi lät honom vara och drog och plockade upp Sigge istället. Sen gick vi till Coop. Undertiden smsade Robert med Emil och Becka och lyckades på något sätt lura dem att mötas vid telafonplan.. fast han lurade även emil att komma till Coop när det hade stängt. Allt blev allmänt förvirrat för alla, utom Robert som var nöjd med sitt kaos. Tillslut så möttes vi iaf under E4:an? vid telefonplan och gick därifrån till McDonald's och satt där till 11 (beckas kompisar stack tidigare för de hade hört att det skulle bli snöstorm) på vägen hem mulade vi sönder Robert xD Jag ramlade och tappade min mobil, men jag upptäckte inte att jag hade tappat den fören jag var hemma hos Robert. Vi kom nämligen på när vi var på väg hem att eftersom Jens faktiskt inte var med så gick du ju att vara i hus med katt i så vi bestämde oss för att gå hem till Robert och se film. Vi placerade omsorgsfullt alla blöta kläder i Roberts badkar (det var nu jag upptäckte att mobilen var borta) och eftersom vi typ rullat runt i snön så innebar det att vi satt i långkallingar allihop (utom jag för jag hade aldrig några långkallingare to begin with..) Robert rotade fram en film.. number 23.. yay! alla förlorade the game.. sen gav vi Robert föbud mot att yttra sig om the game under hela filmen så vi andra klarade oss från att förlora nåt mer ^^
Sen var klockan plötsligt tio i två. Becka ville verkligen inte åka buss hem så Robert lät oss sova hos honom. Vi tryckte in oss allihop i roberts säng.. utom robert själv som sov på en madrass på golvet, smart. första halvan av natten låg jag mellan Sigge och Becka/Emil.. det blev apvarmt för jag kunde inte smita från täcket utan att beröva alla andra på det också. Sen efter typ 5 så bytte vi plats så jag låg mot väggen.. utan täcke.. Jag frös galet när jag vaknade XD aldrig är jag nöjd..
Vi gick upp vid nio och då skulle alla iväg till olika ställen.. så jag gick för att se om jag kanske kunde hitta min mobil.. jag kunde ju iaf gissa vart den låg. Och jag hittade den!! jag skulle precis ge upp när jag vände mig om och såg den på marken.. Jag trodde aldrig på riktigt att jag skulle hitta den. Tog upp den.. och den var Krossad XD den låg precis på en infart mitt på vägen så den har clearly blivit överkörd... Jag ser inte mycket hopp i att någonsin få den att fungera igen. Luriga är att jag inte är alls ledsen över det... var inte igår heller. Jag är typ i någon sorts flummigt chocktillstånd... alla mina senaste 5000 sms är borta förmodligen för alltid men jag kan inte riktigt ta det på allvar. det löser ju iof inget att vara förkrossad så det är väl lika bra :)
Min lilla bror har varit en vänlig själ och lånar mig sin mobil.. som ju egntligen är min gamla.. och Emil hade varit jättegullig och gått och letat efter mobilen när han inte fick tag i mig efter att ha ätit frukost :)
 Nu ska jag slå in de där julklapparna som jag inhandlade igår... det är Julafton imorgon! Galet! Puss å Knull //Linus

Just det!!! Becka hade hittat en GB-gubbe hon med.. Så nu ska jag ut på GB-gubbsjakt i mellandagarna.. Sigge ska följa med och jag välkomnar alla extra par ögon som vill följa med XD

Kommentarer
Postat av: Sigge

Juste din mobil kunde ta sjukt många sms....woah. Iaf, tur att sim-kortet fungerar!



Jag skall hitta en GB-gubbe år dig! Hoo-ah!

2009-12-24 @ 23:40:31
Postat av: Linus

Jo det var minst sagt praktiskt.. och det var nog lika bra att alla sms försvann.. jag mådde inte bra av dem XD



Ja!! :D:D

2009-12-25 @ 02:56:13
Postat av: Bildrebecka

yaye ja har hittat din blögg ^^

hörde om din mobil av emil...bra att fann den...mindre bra att den var överkörd x'P



ja önskar dejj i varje fall stort lycka till på er GB-GUBBE-jakt ;D

2009-12-25 @ 16:49:36
Postat av: Linus

Becka: Gött av dig ^^ Och tack så mycket.. I'll probably need it

2009-12-26 @ 03:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0