Jul och bildbevis

Julafton!! fast inte längre... Juldagen!! Yay.. XD
 Jag har fått paket i sängen på morgonen.. av tomten.. en bok.. Lost in translation ^^ det får bli min nästa engelskabok? sen kom mormor och morfar.. och matilda.. innan jag hade gjort klart hennes kossa... men hon fick titta på när jag sydde fast benen... sen gick vi upp till Fredrika och satt där och pratade i typ en halvtimme-timme.. lite roligt att catch up... vad heter det? vi diskuterade Pojkvänner och "den gamla goda tiden" XD
 Fick just reda på att Elwin bytt namn till Tony :o Elwin som är så tufft namn :( Jag skulle aldrig klara av att byta namn.. Hur mycket jag än hatar Cecilia.. Hatar och hatar.. men jag tycker verkligen inte om det... men det följer ju med.. skulle jag byta det skulle hela min identitet följa med av bara farten känns det som... men det kanske är det man vill när man byter namn...
 Mormor är uppe och springer i köket... hon har svårt att sova på nätterna.. hemma har de en extra.. två extra sängar som hon kan byta till.. men det finns ju inte här :\
 Jag Jag däckade efter Carl Bertil Johnsson (ännu mer awesome än jag mindes det) klockan 8 pga brutal mensverk XD och jag vaknade igen vid halv tolv och då gick jag och hämtade två sillmackor i köket och julmust... Julmust är skitsött...
 Nu funderar jag om jag ska installera Simsexpansionen eller ladda över bilder från Kameran eller något tredje... hmm.. sova? Jag har räknat ut att jag är mitt inne i sex stycken böcker som jag vill läsa ut och jag fick två nya idag + att jag vill läsa liftarens guide till galaxen jag borde alltså läsa.. mer!!



bäh! det blev greja med kameran...




 det är alltså såhär min mobil mår... den är ändå relativt hel..... XD

 

 

 

lite mer mysiga bilder.. jag älskar mina mellanringar <3 ^^

happ.. PUss å KNull.. Å GOD JUL!! :D:D //Linus

Kommentarer
Postat av: Sarizzzzzzz

blåååsa på magen

2009-12-25 @ 12:49:29
URL: http://gnarlpine.blogg.se/
Postat av: Linus

:D:D

2009-12-26 @ 03:34:55
Postat av: Vilgot

Läs Liftarens Guide! Den är bättre än alla andra böcker ^^

2009-12-26 @ 12:27:18
Postat av: Julian

Du måste läsa Mästaren och Margarita också. Hehe...

2009-12-26 @ 17:08:20
Postat av: Linus

Vilgot: ja den verkar grymt awesome.. filmen är ju bästig

Julle: oh fuck off XD just det.. den kommer sen (a)

2009-12-27 @ 15:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0