JULLOV!

Jag är speedad.. av okänd anledning. I söndags var Jenny Fernando Jens och Julle här och vi såg Spirited Away :D Självklart var jag dum i huvet och åt för mycket så jag svimmade. Förlåt Jenny (och ni andra med, men jag tror det var jobbigast för Jenny) du får slå mig sen om du vill.. jenny sov här och på måndagen gick vi till trekantsbacken och åkte "pulka" (jag åkte bara sopsäck och madrass)
Vi kom dit högst upp i backen (emils påhitt) så vi var tvugna att glida ner hela vägen, det är apbrant, så vi fick en massa fart och rammade nästan Jens och Albin där nere som efter vad jag förstod precis kommit dit? Mamma hade bestämt att vi skulle fixa de nya skorna som jag fick i födelsedagspresent av henne på eftermiddagen.. och de andra skulle in till Liljeholmstorget efter vi hade frusit tillräckligt så jag fick sällskap ^^ Slutade med att jag fick två par skor ^^ för att jag inte ville ha de som var vattentäta (A)
Efteråt åkte jag hem och åt.. mat... sen åkte jag till Jens igen och såg Tonari no Totoro.. AWESOME jävla film!!! När jag gick hem sen så var det typ glitter i luften :o läskigt XD
 nu ska jag vara en snäll storasyster och hjälpa min lillebror med maten.. hoppshopps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0