"Produktiv söndag"

jag är illa på att blogga :(
 Jag måste bli bättre på att skriva klart de jag börjar med, jag är verkligen inte en "göra klart-människa".. jag är verkligen en "sätta igång med saker-människa" men jag orkar sällan göra klart dem. jag sprider ofärdiga projekt omkring mig... men det är i huvudsak mitt problem, och behöver inte nödvändigtvis vara ett problem heller...

Idag vaknade jag halv tre.. av den enkla anledningen att jag gick och la mig helv fem inatt. men jag ska lägga mig i tid idag :D för jag är så jävla duktig!!! WAAH!!!
och med min vakna tid har jag hunnit med att se två filmer... and thats about it XD produktiv södag <3 som det brukar vara :)

måste komma ihåg att köpa mobilpengar imorgon!

nä... nu är resten hemligt (fast jag borde inte ha löjliga hemligheter för det tweekar ur Jens..) Godernatt Puss å knull //Linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0