Jag pluggar

Jag pluggar... det kan man inte tro eftersom det verkar som om jag skriver blogg, men där kastade ni allt kängan i fel vattenpöl, jag bloggar inte! Jag pluggar biologi! min dator är seg (vilket jag inte vet något om eftersom jag pluggar och inte alls använder datorn överhuvudtaget) och min mobil har bestämt sig för att strejka (något som jag blivit van vid de senaste dygnen eftersom det händer konstant men som ändå bringar stor irritation i min vardag, särskillt nu när jag tänkt snylta på julles kunskaper om leddjur och livets uppkonst i min stund av studerande (inte bloggande)
 Igår var vi (Jag, Sigge, Julle, Jens, Isak, Vilgot och Nathalie -som inte kännde för att gå på promenad med Aylin (som ändå var sjuk) och hennes (Aylins) pojkvän, vilket jag totalförstår (inte kul att umgås ensam med människor som bara tycker man är i vägen och egentligen hälst bara vill gå någon annan stans och köra ner tungorna i varandra)- och spelade badminton i Eriksdalshallen. jag trodde jag kände till de trakterna men jag var totalkörd när jag fick höra att det var där vi skulle hålla till. Vi hade kul iaf... vi 7 pers delade på två banor och körde alla tänkbara kombinationer vi kunde komma å tänka på (Öh..) Jag kännde att jag fick bäst utlopp för mitt badmintonspelande när jag och vilgot mötte Jens och Natalie. Då kände jag mig verkligen fri och jag kännde hur jag liksom blev ett med bollen, och racket, och Vilgot, och Natalie, och Jens... det var obeskrivligt.
Vi åt på McDonald's.
På kvällen gjorde jag och Julle Törnrosa. Det var kul, Féerna gör den filmen så hårt ^^ spec den blå :)
  Men nu ska jag spara den här skiten eftersom datorn min är seg...
Jag pluggar.. Puss å Knull! //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0