LISTA! <3 (Ja jag är patetisk)

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?

"Jag måste sluta äta majonäs innan jag lägger mig"

2. Hur mycket kontanter har du på dig?

23

3. Vilket ord rimmar på "test"?

GRIIS.. eller?

4. Favoritplanet?

Pluto! och kom inte och säg att det inte är en planet längre för då åker ni på en propp. Pluto är och kommer alltid att vara en planet i mitt hjärta *fnys*

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?

Robert!? robert ringer aldrig mig..

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?

Favoriter är för fjompar.. Jag älskar ALLA signaler på min mobil!

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?

Vem säger att jag har något på överkroppen?

8. Sätter du etiketter på dig själv?

Ja, de där små klisterlapparna på äpplen och bananer brukar jag ha på näsan ibland :)

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?

Jag är inne... jag har strumpor...

11. Vad tycker du om personen du fick denna enkät av/hittade denna enkät hos?

Julle eller Sigge? Sigge eller Julle? Äch de är roliga bägge två.

13. Vad gjorde du vid midnatt?

Vid midnatt hade jag precis lugnat ner mig efter att ha sprungit omkring i lägenheten i 45 minuter med min mobil i ena handen och en Yxa i den andra letandes efter ett bra ställe att hugga mobilen till småflis (eftersom den vägrat gå in på "skickat sedan i torsdags) men när jag inte hittade något ställe där inget av värde skolat komma till skada gav jag upp och dränkte den på gammalt hederligt vis istället.


14. Vad står det i ditt senast mottagna sms?

Svårt att se, displayen är ganska vattenskadad

15. Var ligger närmaste Seven Eleven?

Gullmarsplan?

16. Vilket uttryck använder du mest?

Jihiii!! och dyligt :)

17. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?

Julle... fan va tråkigt



  så nu är det min vänstra hund-toffla ist :)

18. Vilken pälsbeklädd sak rörde du senast?

min vänstra hund-toffla

19. Hur många olika sorters droger har du utnyttjat de senaste tre dagarna?

23

20. Vilken ålder har varit den bästa hittills?

23

21. Din värsta fiende?

Killen som alltid hinner ta alla pantburkar i papperskorgen vid hornstull innan jag kommer dit på morgonen

22. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?

Hrrm... den hoppar vi över. Det blir minst smärtsamt för alla parter på det sättet.

23. Vad var det senaste du sa till någon?

"gaskammaren ligger på fjärde våningen, andra dörren till höger"

24. En miljon dollar eller förmågan att flyga?

Vad fan ska jag med Dollar till... jag lever ju för fan i sverige!!! FAN!!!

25. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?

Nej.

26. Senaste låten du lyssnade på?

"Mr. Darcy we love you"


Kommentarer
Postat av: Julian

Jaså ja, nr. 25. Det är så det ligger till. Ta dig på snoppen, det är slut. Det är slut, hör du det?! VA?!?! :'(

2009-02-09 @ 21:16:52
Postat av: Anonym

Julian: förlåt, jag trodde att du redan visste...

2009-02-09 @ 22:31:33
Postat av: Sigge

Well that´s it! My plan worked! I´m off to Spain, muthafuckaz!!!

2009-02-09 @ 23:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0