Ode till Adam

Idag fungerar min blogg som den ska! (våga inte balla ur nu för då får du upp ett grillspett där du inte vill ha det!!) jag har mest sovit hela förmiddagen... läst folks bloggar och sån ^^
 Igår kämpade vi oss igenom sista dagen innan lovet. Pga att sten hade lust att gå på lov tidigt så hade vi ingen biologi. vi började iställte med datakunskap.. klockan 11.40 ^^ eftersom Julle inte orkat åka hem dagen innan så sov han här så jag fick ingen Oidipus läst alls. På bussen mötte vi Isak och Jens efter många om och men... Datakunskap är inte så pjåkigt alls faktiskt :) jag blev klar med "Butikuppgiten" och tydligen var jag först av alla (Wtf?!) kände mig duktig ^^ hehe.
 Sen diskuterade vi Oidipus på svenskan, det gjorde ingenting alls att jag inte hade läst den :) jag klarade mig bra ändå.
Kort dag... men vi skulle ju skriva Pinvin-moj också så... när vi var klara med det dök Emil upp. Han hade lust å hitta på något så han jag och Jens åkte hem till Jens (efter en kort sväng till Emil för att hämta xBox-kontroller) och Spelade Castel crashers (Sigge kom också när vi åt mellis) alla fyra ^^ det var trevligt.
När Emil sen skulle gå övergick vi till att spela Soul Calibur IV istället... också kul :)

Sen kom Julian och Matilda efter att ha ätit middag då gick vi och hyrde "HERO" och köpte skit... sen gick vi hem till Jens igen och såg en helt annan film och efter den gick vi hem. Jag minns inte mycket av hemresan men jag läste i tidningen idag att det hade varit väldigt mcyket rån, skadegörelse och bränder mellan Aspudden och årsta mellan halv ett och ett imorse.... Aja... det är ju lov ^^
         Puss å Knull //Linus


Kommentarer
Postat av: lina

du ar bra pa att skriva! rolig oxa:)

inte saga emot detta for jag har ratt! :)



tur att du haller koll pa det blonda lilla yrvadret som numera bara har adam att luta sig mot. med andra ord kan det bli lite svajigt hehe :) har ni sportlov nu alltsa?? tank inte pa skolan, at massa godis och mys med julian. det ar typ det jag skulle gora om jag var i stockholm :) melbourne ar dock SA trevligt sa for tillfallet vill jag inte hem. promenerade pa stranden i gar eftermiddag och insag imorse att jag har STORA marken efter mina solglasogon. ser med andra ord ut som en tvattbjorn :P



hoppas du har det bra och halsa julian! sag till honom att ringa mig den har veckan :)



massa kramar!!

2009-02-23 @ 01:18:17
Postat av: Linus

lina: ^^ tackar så mycket

jo då det ska jag se till att göra :)

"- julian, ring lina!!!"

2009-02-24 @ 17:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0