jag har inte städat ^^

Jojo... händelserik dag har det varit. precis som de flästa söndagar. Vaknade och upptäckte att det satt två främmande människor och fikade i mitt kök tsm med mina föräldrar, bror var borta så jag gömde mig i ducshen till främligarna hade gått.
Sen gjorde jag mest ingenting fram till klockan fem då Cicci ringde och sa att om jag ville ha tillbaka min mobil skulle jag komma med fem lakan till gullmarsplan innom en kvart. Så jag packade ner fem lakan och gav mig av. på tvärbanan mötte jag Anton (a.k.a "Tågis") han har nu hoppat av skolan för sista gången och stämplar biljetter på tvärbanan, något som han verkar helt till freds med.
han såg lite skeptiskt på mina lakan... sen gick jag av vid gullmarsplan. Där på väg upp med rulltrappan (jag erkänner mig själv som I-landsmänniska idag) träffade jag matilda (som gick i den vanliga trappen (eftersom det inte finns någon rulltrappa neråt där)) hon vände och mötte mig i toppen av trappen. hon undrade också över lakanen och när jag berättade att Cicci ville ha dem som betalning, skrattade hon och berättade att "lakan" är slang för 1000 kr. Jag kände mig dum och hoppades att Cicci skulle nöja sig med riktiga lakan...
 Vi väntade ett jävla tag sen dök Cicci upp. hon gav mig mobilen men sa att jag kunde få behålla lakanen, snällt :)
När jag kom hem åt vi pizza och tittade på Amerikaner som gjorde bort sig i Japansk tv. underhållande.
 Nu sitter jag och försöker hålla reda på till vem jag har sagt vad samtidigt som jag skriver ner gamla sms på datorn (mitt sms-minne är fullt och jag vill inte radera så mycket)

Igår var jag och spelade Left 4 dead på Skillz... Cissi kännde sig som tofflan på foten när hon rusade runt som ett hispigt troll och försökte ta död på så många Zombies som hon bara kunde. Jag trodde att jag skulle avlida, eftersom zombiefilmer inte är min starka sida, men faktum var att det var mycket mer tillfredställande att kunna skuta på zombijävlarna istället för att bara se filmkaraktärerna ta dumt beslut efter dumt beslut. Jag är stolt över min insats iaf. Sen spelade vi lite "Rune" också.... det krävdde mindre närver, men så sög jag ju på det och tog det kanske inte så allvarligt häller ^^
Anledningen till denna tillställning var Sigges 17:års fyllande som egentligen inträffade i onsdags (samtidigt som Anna-Karin) men som inte uppmärksammades då eftersom vi inte träffade Sigge den dagen. Vi (Jag, Julle och Jens) hade köppt, och omsorgsfullt slagit in var sitt paket "Cola-nappar" som vi överlämnade till födelsedagsbarnet (Sigge) och han tog gladeligen emot dem.
Vi spenderade resten av dagen med att tramsa oss. Först på McDonald's (ber för stackars stackars städarmannen) sen hemma hos Sigge och tillsist hemma hos Jens. Jens hade ett nytt spel på sin x-box, tro inte att jag minns vad det hette, men kul var det ^^

Imorn ska jag eventuellt träffa Olle ^^  Puss å Knull //Linus


Kommentarer
Postat av: Adam

Som jag har vänt och vridit på vad jag ska skriva.

2009-02-15 @ 22:40:23
Postat av: Julian från Cissis data

Adam, Cissi ignorerad din fina kommentar :(

2009-02-21 @ 20:52:26
Postat av: Linus

Tyst.. han fick ett helt inlägg tilldelat till sig ju :)

2009-02-21 @ 20:53:39
Postat av: Linus

Adam: Din komentar är jättetjusig

2009-02-21 @ 20:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0