inga förväntningar !!

Har inte bloggat på länge och tyckte att det var dags för det nu. Inte för att någon bryr sig eller ens läser det här överhuvudtaget längre. Egentligen har det inte hänt så mycket så jag vet inte riktigt om det finns något att dokumentera häller. Hade jag haft någorlunda intressant fantasi hade jag kanske kunnat sno ihop något kul om ingenting, men nu är det inte så ställt. Det är lite synd att jag tenderar att vara rätt torr...

 Och inte har det hänt något som jag kan berätta om. Utom att jag, för en vecka sen, ramlade i trappen ner till tunnelbanan i liljeholmen och slog huvet ganska rejält. Jag hade huvudvärk i två veckor efter det. Men det var inget allvarligt iaf.

 Funderar på att se Lejonkungen (den bästa disneyfilmen?) men min dator kommer antagligen inte sammarbeta om jag ger mig på det. Hah... Nu smsar Cicci... varför då?

    Jag borde lägga ner det här, det blir bara sorgligt. Föresten tror jag att jag borde sova... Yeah... vi säger så. Jag ger ändå bara ifrån mig skit... Jag låter nog bli att ens nämna att jag skrivit det här inlägget så det blir minsta möjliga förväntningar på det ifall någon mot förmodan läser det...

              Puss å Knull //Linus


Kommentarer
Postat av: Sigge

Well, ya got me.

2009-01-28 @ 22:47:14
Postat av: Julle

Sorry, jag har varit borta från bloggar ett tag men nu läser jag igen!

Inte sluta blogga, varken jag eller Adam vill det.

2009-02-02 @ 23:08:34
URL: http://juliansmodeblogg.blogspot.com
Postat av: äjlin

Jag läser alltid (a)

2009-02-11 @ 13:04:19
Postat av: Linus

Haha ^^ Ni är söta :)

vad skulle jag göra utan er?

2009-02-11 @ 22:29:14
Postat av: äjlin

inte ett skit :@

2009-02-17 @ 17:00:54
Postat av: Linus

Sant som fan ^^

2009-02-18 @ 21:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0