framfull

Jag mår nog inte bra. Den senaste veckan har jag knappt ätit någonting. och de senaste dagarna har jag inte sovit häller. Jag har varit hungrig och trött (iaf trött.. kanske inte så hungrig) men jag har inte haft aptit... alls. varken ät-aptit eller sov-aptit.
 Igår var vi hos Jens och såg film. Jag minns inte vad filmen hette för den var seg och konstig och jag fattade inte ett skit. Det gjorde ingen annan häller så vi stängde av den. Sen såg vi Veronica Mars ist. Det är trevligt. Skojj, och ett antal fina människor att titta på :D (go Albin ^^)
 Sen åkte jag hem, och fick med mig julle (fast han drog igen när tunnelbanan började gå) vi såg två filmer. Ringaren i Notre Dame och Atlantis. Bra filmer :D

 jag har även börjat på min nya dagbok "DOCTORS I MET AND LIKED" tog slut på mindre än en månad. antagligen det snabbaste jag någonsin skrivit ut en dagbok. det är nös. då blir det variation och det gillar man. Nu kommer jag däremot ha samma ett ganska bra tag för den jag skriver i nu är bland de större jag någonsin haft. *gruff*
jag har redan skrivit tre sidor i den :D ...nästan (a)

jag är inte trött... jag har dock lite ont i huvudet. och Jens sista ord innan han åkte var "gå o lägg dig" så jag får väl lyda det då... Gonatt (mer åt godmorgon kanske...) //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0