Snabba tag

jag borde vara mer mån om min läsare (Sigge, jag är ingenting utan dig!) annars kommer jag att förlora honom, och det är någonting som jag inte vill. jag är låg och skyller ifrån mig på Julle, men nu ska jag vara en vecka hos min faster och då kommer jag inte ha någonting för mig alls så då kommer jag att ha massor med tid att skriva trista inlägg :)
       Jag lovar!

 men nu hade jag tänkt sova (tittade bara förbi min blogg en snabbis först och upptäckte att jag försummat min läsare numero uno)
http://www.notdoppler.com/thegreatbasementescape.php
  ett spel att fördriva tiden med tills jag kommer fram till Faster imorgon-kväll? jag gillar såna spel, de är mysiga :)

Kommentarer
Postat av: Sigge

Men nej! Jag förlorade The Game ändå! Lol e det jag som är "din läsare" förresten? Hahah, kewl.

2009-07-07 @ 19:03:31
Postat av: Linus

haha ^^ jajjamen

2009-07-08 @ 22:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0