användarnamn: 3228t87e

Ett sista inlägg innan jag försvinner ut i ovissheten (ingen teckning/kanske ingen teckning/högst troligtvis ingen teckning)

Jag sitter på ett hotell i Östersund. Julle skulle kallat det en jävla håla. Vi är bara på genomresa, vi ska checka ut klockan 12 och sen ska vi iväg och efter det kommer jag med största sannolikhet inte ha teckning, fram till på lördag (kanske fredagkväll) Jag är en I-landsmänniska och jag är förkrossad. Jag har sett fram emot att paddla (i lagoma mått, jag ska vara med bara familjen i en vecka och inte ha teckning. men jag har ändå tyckt att det ska bli lite mysigt att paddla och vara i fjällen med annat och troligare synligt djurliv osv (det ska faktiskt finnas myskoxe dit vi ska xD det ni! det är fucking skitcoolt!)) men efter att ha varit en vecka hos Faster först utan ett skit att göra så vill jag HEM!! Det är störigt för då kommer jag inte kunna tycka att det är mysigt alls :(
     (jag har btw kommit på att jag vill göra ett test på er (jag säger "er" och då menar jag inte bara Sigge (och Aylin?) utan alla ni som inte läser också) personlighets-test som jag tycker är jättebra och det är kul att ha lite koll på andra med (man kan gissa och så, men man kan ju ibland missbedöma människor (jag gör det med Jens hela tiden)) Så har ni lust med det får ni gärna säga till)(GLGFP)

Nu tänkte jag duscha och sen tänkte jag fortsätta på... vad det nu är jag gör Om Julle
                    Puss å Knull! //Linus i vildmarken

 (haha, när jag tryckte på rubrik-rutan för att skriva en rubrik och då kom det upp alternativ på rubriker som jag har använt förut och "jag förlorade the game" var med, så jag förlorade the game xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0