gröt

Idag bloggar jag från tommys dator. Den har msn ^^ Yay :)
idag har det regnat. Det har regnat så in i fan mycket att vi har knappt kunnat se tvärs över viken (2-300 meter kanske (jag är ju så dålig på att uppskatta längd :\)) så vi har vari inne :) spelat kort. Vilket resulterar i att jag förlorar the Game precis hela tiden. Alla har bara 23 och 32 poäng alltid. Det är läskigt. Spela kort är dessutom typ det ända vi gör så det förloras en jävla massa game...

Just det. Min mobil är ett jävla ägg och har raderat alla sms i "skickat"
 Jag är så van att jag inte är så förkrossad över förlusten som jag egentligen borde vara. Men om ni ville vara jättesnälla och inte radera de sms ni har fått av mig så skulle jag bli jätteglad. Jag antar att ingen har kvar sms från oktober, men om ni har det så behöver ni inte spara några från innnan 29september ^^
 Om ni behöver platsen på mobilen så kan ni skicka tillbaka smsen till mig (notera då gärna tid och datum så jag vet vad det handlar om) eller om ni vet något annat smart sätt att ge mig dem på :)

nu ska jag kolla på Russel Peters en stund... sen sova :) Puss å knull //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0