Trok

Idag har jag spelat kort precis hela dagen. först var min andra faster och hennes man här och då spelade vi en plump (Kalle vet vad det är! (han är blad de enda)) sen har jag introducerat Magic för min bror. så hela eftermiddagen spelade vi det. vi körde bäst av 7. han fick bygga en egen lek av de kort jag har över... fråga mig inte hur han tänkte när han gjorde den, men min lek är elak mot mig så jag får mana-problem 70% av gångerna jag spelar med den så det gick ganska bra för honom.
Sen på kvällen spelade vi Chicago, pappa ser till att jag för protokoll.. då kan jag inte smsa knappt... smart av pappa. varför han inte vill att jag ska smsa vette fan iof :\
Nu säger föräldrar att vi kanske inte ska paddla ända till fredag... vi kanske ger upp redan på onsdag om det är för jobbigt och dåligt väder osv... fast jag ska väl inte får en massa förhoppningar...
idag är det fredag? ja det är det... jag fick Julles tröja idag. Mamma har jobbat den här veckan så hon kom med bussen idag och då hade hon med sig julles tröja som han lämnat till henne via matilda (otroligt kronglig procedur xD) den e mysig ^^ den luktar massa julle
Uch, jag saknar folk :( Tydligen är renlund i trakterna, han har sin släkt i Ö-vik och han var där när jag var här sist också. kanske ska se om jag kan träffa honom :) fast Ö-vik är en bit :\

Nu ska jag spela the basement escape igen bara för att ^^ Puss å knull// LINUS!!!! WAAAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0