"Long ass list" -Sigge

Jag hittade en lista <3 och den kommer INTE från Sigge (*lite stolt* fråga inte varför...)

Ditt namn?
Linus ^^
Födelseår? 1992
Ditt födelseställe? Södersjukhuset
Spelar du något instrument? Jag försöker :\
Dina första tankar när du vaknar? det är olika *frown* (stavas det så?) Idag var det "så det var en dröm iaf... Fan :("
Är du hungrig? Väldigt väldigt sällan. något är fuckat med mitt signalsystem XD
Vart befinner du dig just nu?  Höga kusten, Nordingrå
Vart bor du? Stockholm, årsta
Är du bra på? "att vika små meningslösa figurer av små kvadratiska pappersbitar" <-- största internskämtet, och det är inte ens kul ^^
Är du singel? Snigel?
Vad heter din morfar och mormor? Morfar heter Evy och Mormor John-Erik
Vilket land kommer du ifrån? Svea-rike
Din mobiltelefon? Brukar jävlas med mig
Låt just nu? Spelmusiken till "the great kitchen escape" XD
Är du sexig? Oh ja... försök hitta någon sexigare
Antal timmar sömn inatt? 3till typ ett? 10 timmar
Vem är snyggast? Jag :D Jag tycker inte ofta att folk är väldigt snygga... den enda jag faktiskt har tänkt på är snygg första gången jag såg han (som inte var någon jag såg på bussen och inte vet namnet på) är Isak
Vem vet mest om dig? Matilda?
Vem vet du mest om? Matilda? Julle?
Vad vill du ha just nu? en portal som tar mig hem härifrån
Höger eller Vänsterhänt? Höger, fast jag sög på vänster tumme när jag var liten... XD
Språk? är ett hindet om man inte pratar samma...
Vilka sjukdomar har du? Prostatacancer
Ditt mål i livet? Att bli kanelbulle-tant :D
Sängdags? "Senare"
Rädd för? ugnar... och gammla blå tåg
Har du körkort? nej, bara körkortstillstånd :)
Vilka cigg gillar du mest? Choklad-varianten :D
Brukar du svara på kontaktannonser? Nej men jag och en gammal klasskompis brukade sitta och ringa in de som var riktigft fuckade på tisdagar förr i tiden ^^
Äger du några vapen? jag har två... glöm det.. XD
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Emil eller Natalie
Pepsi eller Coca cola? Pepsi
McDonalds el. Burger King? Burger king
Mjölk i kaffet? är bättre än kaffe i mjölken?
Röker du? som en skorsten... som har rasat
Duschar du dagligen? näe... så kul är det inte
Den starkaste du vet? Bamse!
Vill du gå högskola? Vill och vill... jo det vill jag nog
Vill du gifta dig? inte om jag inte kommer på någon väldigt bra anledning
Är du en hälsogeek? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Kommer du överens med dina föräldrar? inte så bra nu längre
Din hårfärg och frisyr? Fruktansvärt tovigt. snart på dread-väg igen
Skorna du hade på dig idag? var aldrig ute, hade inga skor
Kläder du hade på dig idag? blå t-shirt och vit hängsel-kjol
Favoritfärg på kläder? grön.. och gul.. och röd... och blå...
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? jag är ganska nöjd med de kläder jag har, annars hade jag inte haft dem :\
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? olika... men kanske 2-300?
just nu? köper jag inte kläder för några pengar alls... ?
Har du rosa kamouflage-kläder? HAHA...
Tatueringar du har? ingen men jag funderar på om jag vill ha en liten jordgubbe någon kul stans
Piercingar du har? hål i öronen, men....
Har du glasögon? Nej :'(
har du haft sex offentligt? Nej ^^ ...eller vänta förresten, vad deffinieras som offentligt? det har jag nog (a)
Hur ser din plånbok ut? svart. mycket mycket svart
Din perfekta Pizza? Calzone utan skinka
Randigt, rutigt eller blommig? Rutigt ^^
Favoritårstid? vår :D
Favoritmat och dryck? makaroner och färssås och typ Lingondricka
Favoritdjur? GRIIS!^^
Favoritparfym? Julle ^^ fast parfym...
Favoritämne i skolan? Matte? Bild?
Favoritsysselsättning? ha... näe XD Jag vet inte... det spelar inte så stor roll vad man gör så länge man gör det med trevliga människor :D
Favoritbyxor? Mina rutiga puffpuffbyxor
Favoritartist/grupp? ge mig inte den frågan för jag svarar bara Per Gessle
Gillar du när det åskar? Om jag inte är med någon som skrämmer upp mig. fast det kan vara mysigt också ^^
Vad är syftet för "nej"? Att framföra sin negativa respons till någonting
Vad köpte du senast? Magic-kort? Nää.. jag måste ha köpt ngt efter det? jag vet inte :\
Hur mycket pengar har du? 8 eller 9 000 :O
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej det är Cissi
Hur svarar du i mobilen? Hallå
Vem ringde du senast? Mamma?
Senast kramat? Julle, fast det var aldeles för länge sen :( kanske det tom var matilda förresten :(
Sov du ensam inatt? Ja.. eller fasters katt kom en liten stund...
Vem sov du hos senast? Julle..
Vem sov hos dig senast? Julle..
Varit på dejt den senaste månaden? Går man på Dejt längre?
Blivit slagen den senaste månaden? yeah... av typ tommy :O
Nämn något som gjorde dig glad förra sommaren? Kalle kom och hälsade på :D Var det ett helt år sen :(
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov!
Vad gjorde du för 15 min sedan? typ svarade på frågan om jag hade haft sex offentligt...
Det sista du sa högt? "okej"
Det senaste någon sa till dig? Tommy anonserade att han skulle gå på toa och sen gå och lägga sig
Vad ha du druckit idag? vatten... typ bara tror jag
Vad var det senaste du åt? pasta och köttröra med champinjoner :D mums
Vad är det för färg på din ytterdörr? Träfärgad (den är dock inte va trä)
Vad är det för väder hos dig nu? Det har regnat hela dagen men nu är det finare :)
Godaste glassmaken? Grön Calippo och Sias Kaktus-citron-sorbet :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej
Sover du tungt Ganska?
Drömmer du mardrömmar? Ja :( Ganska mycket faktsikt.. mer eller mindre läskiga men iaf
Trivs du med ditt jobb? Jag skiter totalt i det
Favoritklädsel? Kjol långa strumpor och ett linne av något slag.. kanske kofta och schal ochså... allting så färgglatt det går :D
Vad ska du göra härnäst? Titta åt höger...
Vad ser du om du tittar till höger? min mjukiselefant som har säckat ihop på min sängkant. och en fett tuff stol som man kan vika så den blir en stege
Vad gör dig glad just nu?
Trevliga människor :D
Humör just nu?
Glad ^^ Jag lyssnar på Beatles och mysar
Favoritgodis? Knattar, Trafikljus eller palle-kuling tabletter. Det är samma godis men de tenderar att ha olika namn på olika ställen
Sommarplaner? Nästkommande vecka ska jag vara här med min familj och sen åka till fjällen och paddla kanot. Hoppas det inte regnar för då kommer jag itne kunna ta några bilder. vilket är hela poängen för mig med den här resan
Hur många kuddar sover du med? Två... +min gammla snuttekudde som jag fortfarande har kvar xD
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska
Vad är viktigast för dig? vet inte.. vänner?
Är du kittlig? Finns det någon där ute som fortfarande kanske skulle tro mig om jag säger nej?
Snarkar du? Lite, när jag precis har somnat
Stjärntecken? 5st
Äckligaste insekten? de vete fan. Äckligaste krypet är långbensppindel... men det är ju inte en insekt... HARKRANK!!! SÅ JÄVLA OBEHAGLIGA!
Stökigt el välstädat? Hahah ^^ Välstadat *nickar*
Längtar du mest efter just nu? Sex med Julle... (Förlåt... -.-)
Vad hatar du mest just nu? Att jag inte är hemma
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? shifus pappa... Jag känner inte shifu, man jag kan fan inte ta "ingen" bara för att jag inte känner någon som har dött :o
Vad väntar dig om 10 år? Inte mycket... förhoppningsvis har jag flyttat hemmifrån och har någon vidare hygglig situation
Använder du icq eller msn? Ja
När fick du senast en present? Present och present... jag fick TheSims3 av julle ^^
Har du blivit hotad via telefon? Nej... fan var trist
Vill du ha barn? jag skulle vilja uppfostra barn... men jag vill inte föda egna barn
Längtar du till din nästa födelsedag? inte spec...
Är du snäll? Jätte :D
Är du blyg? Jätte :D nä men lite, ibland.. beror på... typ
Tycker du att du har fin dialekt? inte när jag upptäcker all stockjolmska jag har lagt mig till med
Ögonfärg? grön..blå..grön..blå.. vet inte :O
Syskon och deras ålder? Liten bror Tommy på 13 år
Favoritdag i veckan? Tisdag
Skola? på Kungsholmen
Klass? 1-2b
Trivs du i din klass och skola? Jajjamensan ^^
Värsta ämne? vet inte... samhälle
Tycker du om fester? beror på vad för fest :O
är du en gottegris? hehe... inte jättemycket :o
Tar du droger? Hela tiden :D
Har du åkt fast för snatteri någon gång? Haha.. när jag var fem XD
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid? en del av dem en del av tiden
Vad har du för planer till helgen? jag ska till min faster på söndag och käka middag... woooo -.-
Gillar du dokumentärer? massor... eller tja, de kan väl vara intressanta ibland. om man intehar ngt bättre för sig och det handlar om rätt saker
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 20 är bra... men det ska va 15 på krogen
Är du sugen på något nu? (a)
Är 50 cent bra? jag tror knappt jag har hört en enda av hans/deras låtar...
Har du kvar dina barndomsskivor? Såklart ^^
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Nope... här är det bara havet som gäller ^^
Det bästa? spontanbada och sova på hög
Min dröm i livet? har inte den här frågan varit tidigare?
Brukar du läsa horoskop? i metro :)
Sprit, cider, vin eller öl? Jag dricker inte *fnys*
Kan du baka bullar? Inte när matilda är med
Bläck eller blyerts? blyerts :D
Müsli eller corn flakes? Uch
Vad åt du till frukost? Potatis och fläskfilé
Hur ser du ut idag? Rufflig
Nästa mål i ditt liv?
komma hem och få mitt pokémon-ägg!
Vad såg du senast på tv? Trav (pappa fastrar och fasters man hade tävlat på skoj med något dagens dubbel-mojs det gick lite bra iaf)
Vem såg dig senast naken? Julle
Vem såg du senast naken?Julle
Har du besökt Pajala? Tre gånger (vart ligger pajala?)
Tycker du om din pappa? han är snäll.. oftast

Fan va lång lista *torkar svett ur pannan* nu ska skiten publiceras :) Puss å knull //Linus
 (btw, såg att Ebba (som jag tagit listan från (förlåt om det inte var tillåtet btw, jag liksom antar det när jag ser listor) btw) hade komenterar och undrat över mitt namn på Kp-w och jag hade inte sett det (hur gjorde jag det?) så ifall hon inte går tillbaka dit och kollar så skriver jag här vad det är: Pyre)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0