Hemmus

Jag läste just Sigges blogg och upptäckte att det var en massa inlägg som jag hade missat. Det kom nog sig av att sist jag läste hade jag brottom och han bara med det senaste. Men nu har jag läst det iaf! och jag hittade en till lista :D
 Den var lite annorlunda än blogglistor brukar vara... kul :D

Kolla i telefonkontakter

Namn 7 -
Ylva
  • Är han/hon kul? Ylva är bäst! Jadå :) hon är skojj
  • Har du kramat personen? Ett antal gånger
  • Minnen med personen? Vi var på teater-dagläger en sommar för tre år sen. Riktigt hemskt påhitt, hon som höll i skiten var en fruktansvärd människa
Namn 9 - Sofie
  • Var träffades ni första gången? Sofie började i sjuan när jag började 8:an. 
  • Är personen viktig för dig?  Ja visst, alla personer är väl mer eller mindre viktiga för mig skulle jag säga.
  • Sista bokstaven i personens namn? e?
Namn 12 - Sigge
  • Flicka eller Pojke? Sigge är en man ^^ my man (höhö..) 
  • Älskar du honom/henne? inte älskar som i "kär i", men älskar som i "bryr mig mycket om". Fan sigge är ju min Idol :) 
  • Har du pratat med personen i telefon? Det finns många jag inte har pratat med i telefon, Sigge är en av dem.
Namn 15 - Robert
  • Hur länge har ni känt varandra? Första gången jag träffade robert var typ tredje veckan i gymnasiet... på torsdagen, jag stod i hans hall. hur länge det räknas som jag har kännt honom vet jag inte, men lite mindre än ett år. 
  • Har du kysst honom/henne? Nä, inte än iaf ;) 
  • Kan du berätta hemligheter för personen? Ja det skulle jag säga att jag kan
Namn 16 - Pappa mobil
  • Är hon/han vacker? min pappas mobil är skitsnygg xD 
  • Känner du honom/henne bra? Nja, jag har inte så djup relation med min fars mobiltelefon
  • Är han/hon upptagen? Nä... pappa använder inte mobil ofta alls
Namn 20 - Oskar Zielinski
  • Är ni släkt? Ja, jag är Zielinskis okända son. 
  • Hur är han/hon till sättet? Fullkomligt galen och förvånandsvärt trevlig :D 
  • Känner du honom/henne bra? Jag vet inte. Antagligen inte alls xD
Namn 21 - Oskar Renlund
  • Har du sänt personen ett sms? Ett par gånger 
  • Är det en tjej? Nej inte vad jag vet :) 
  • Går personen i samma skola? Samma klass :o
Namn 25 - Nya Isak (dvs Isaks nya mobil)
  • Har du besökt personen? Yes, första gången jag var i Aspudden. jag lärde mig the proper way att tillaga nudlar på :D 
  • Är han/hon trevlig? Isak ja. Isak är en av de trevligaste människorna jag känner 
  • Vad börjar hans/hennes namn med? Fryst vatten (jättetråkigt, förlåt, slå mig)
Namn 32 - Niklas Stenhammar
  • Har du kramat henne/honom? Jadå :)
  • Har du sett personen full? det betvivlar jag starkt 
  • Är personen äldre än du? Det vet jag inte. Men jo, jag är ganska säker
Namn 33 - matildas extramobil
  • Är han /hon vacker? matilda är Jättefin :) (extramobilen däremot...) 
  • Minne av personen? haha ^^ det finns MÅNGA! 
  • Har du hennes/hans msn? Jajjamensan :D
Namn 36 - Mario
  • Beskriv med ett ord? Mario. Mario är en sån människa som gett namn åt ett sätt att vara... 
  • Bor personen i huvudsstadsregionen? yeah, i krokarna 
  • Har du sett honom/henne i en dröm? Jag vet inte säkert... men jag tror det
Namn 39 - Mammas jobb
  • Första tanke: Ericsson
  • När träffade du senast personen? jag har nog inte varit där sen jag var liten... inte inne på hennes kontor iaf 
  • Varifrån har du fått hans/hennes nummer? mamma har gett det till mig
Namn 43 - Julian
  • Har du sett personen naken? haha... är det här en läskig slump? yes i have 
  • Ge ett smeknamn: "jättestora fisken" "Krukväxt-konsulten" (jag har glömt bort var "krukväxt-konsulten" kommer ifrån...) 
  • Flicka eller pojke? Pojke :)
Namn 46 - Jens
  • kramat personen? Händer då och då 
  • kysst personen? Inte vad jag vet (fast jag tror faktiskt jag har drömt att jag har gjort det... XD) 
  • sista bokstaven i namnet? vilken fruktansvärt dum fråga.. och den finns flera gånger. Då tänker jag påpeka att jag kan hela hans personnr ist...
Namn 50 - Håkan Ekstrand
  • träffat personen? Ganska mycket... jag har typ bott i hans hus hela sommaren 
  • pratade med i telefon senast? jag funderar, men jag tror inte att jag har pratat med honom i telefon 
  • skickat sms till personen? Yes i have :)

bara för att få lite variation så räknade jag baklänges (för er som inte upptäckte att namnen var i bakvänd bokstavsordning)

Jag är hemma nu. Så då har jag inte tid att blogga lika mycket längre eftersom jag bor hos Julle typ hela tiden.
 Har inte gjort så mycket sen jag kom hem. vi draftade igår, jag, Jens, Albin och en läskig människa, Love, som jag faktsikt inte vet var han kom ifrån. någon sa att det var Albins kompis så vi får väl tro på det. Julle skulle (kombinationen är oundviklig ibland) ha varit med också men det blev inte så. jag vann inte en enda match, men jag är lika glad för det (var nästan nära att vinna min första dock, mot Jens. inte fan gick det inte). Jag kom hem med en massa Kithkins fler än jag hade innan så nu har jag en helvit kithkin lek som Julle inte vill spela mot xD
Annars har jag sett en massa filmer (jag hittade "på andra sidan häcken" och "bortspolad" för 79 kr så de köpte jag :D) jag har tom sett typ tio minuter av Titanic, ujuj... I måndags var jag och badade med Emil, Jens och Sigge också, sen såg vi Band of Brothers hemma hos Jens. Bada är trevligt :D jag tycker om att bada, jag blir glad av det :) Det suger att jag har jättelångt till något badställe... Finns inget vatten i Årsta :( fast jag kan bada i dammen på årstafältet om jag blir desperat xD
Nej nu ska jag bygga ihop en Magic-lek som Julle vill möta, sen ska jag bege mig dit. Det är min plan iaf. Sålänge jag inte får en diskmaskin i huvudet så tror jag att jag kommer kunna genomföra den ganska bra faktiskt :D
  Puss å Knull //Linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0