tommahawk

Matilda har kammat ut mitt hår... FAN VA ONT DET GJORDE!!!
  nu är det största fluffet. bilder finns på kameran och dyker väl upp när jag orkar lägga in dem på datorn... månadsskiftet?
 Julle och matilda Sitter och spelar gitarr... mm. Jag känner mig utanför *snyft*
idag har jag gjort av med pengar. och jag är faktiskt nöjd som fan. Matilda drog med mig till stan och jag gjorde INTE av med mer pengar än henne. och jag köpte ändå typ fler saker... nästan. Stolt över mig är jag. jag köpte inget som jag redan har ångrat... vilket brukar hända (sen ångrar jag visserligen tillbaka det igen efter en vecka)
 jag hittade bla en militär-aktig tröj-sak som var skitmysig. Helt otroligt o-cissig, men ändå fett mysig. men jag köpte den inte för det var dyr och jag visste att jag kommer inte använda den ett skit för jag har nada att ha den till.
 (Uch... jag känner mig kvinnlig....) Iaf, jag tycker att jag köpte det jag har letat efter ett tag nu och inte något mer vilket gör mig nöjd (köpte iof ett par sommarskor till (a) men de kommer ju gå sönder, dessutom var de ju på köpet... (a))
 För två-tre timmar sen så gick Julle med på att gå ut ett tag (han hälsar) efter att vi hade tjatat på honom en timme. Men vi har inte gått ut än ^^ och nu måste vi typ iväg till hans farsa och äta. fast det vill vi inte för vi vill ha Pizza.... Julle ska ringa hem nu och se om han får sin fars godkännande.
 Jag har snyltat väldigt mycket på mitt äpple nu senaste tiden. Jag har inte haft några andra pengar. DS +pokemon 2000 kläder idag 500... mat 500 (jag har köpt åt julle och han är skylldig mig så typ 300 ska väl tillbaka dit igen,,, men still. 8000 har blivit 5000 :( (Jag vet att jag inte ska klaga för jag får väldigt mycket pengar)

Imorn åker Jens till Barcelona :(, och jag åker till landet :(. Och resten av alla människor kommer hem :\ Och Isak och Emil fyller år! Emil har redan fått sin älg. Men isak måste jag hälsa på :\ Han bor.... DÄR! (wtf..) han ska får sitt kort som jag gjorde... det har stått och väntat på min hylla i evigheter.

 Nu kom det till kritan med Pizza.. Tjollahopp. jag behöver mat! //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0