jag förlorade the game

Fan va det åskade i natt... jag är inte åsk-rädd (om jag inte är i närheten av folk som är åsk-rädda för då händer det ibland att det smittar) men det där var fan obehagligt. Jag tror inte jag någonsin har vaknat av att det åskat förut, inte av en ensam åskknall iaf. *huttrar*
 Igår körde jag och Julle Magic med Jens, Jacob och Albin. Vi vann inte en enda match ^^ men det var kul ändå, vi var ganska nära att vinna ett par stycken iaf, vi var bara inte tillräckligt bra för att förstå vad vi skulle göra. Det var trevligt iaf :) Sen var vi ute i parken ett tag med Emil och Sigge, vi hittade en igelkott ^^ jag förbannade mig själv för att jag inte hade med mig kameran (DEN ÄR HEL NU!! ^^) men det var antagligen för mörkt ändå. klockan var typ tolv när vi kom hem till Julle sen, det kändes som mycket senare för jag var skittrött, att drafta tog verkligen Hela dagen.
 Idag är min mobil död, jag har börjat ladda ut batteriet på den bara för att jag inte är hemma något. Borde kanske börja ta med mig laddare, det borde jag fan göra. Jag har den på laddning nu, men eftersom den är en douche så fungerar inte sms-funktionen när den har varit avstängd (hur många gånger har jag inte klagat på det här egentligen... största i-landsproblemet... (näst största..) Aja... :\ Julle är i skärholmen med Sandra så jag har inte mycket för mig, är på bad-humör, får se om jag gör något åt det...
 Jag skulle kunna göra  ett kort *klur*
Nej först ska jag ladda över alla kort på kameran till datorn :)
                Puss å Knull //Linus


Kommentarer
Postat av: Sigge

Jag vet någon mer som är en douche....nämligen du och jag haha:)

2009-07-03 @ 19:00:44
Postat av: Sigge

For fuck sake, skriv ett nytt inlägg!!!!

2009-07-06 @ 00:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0