Nellson Julian Alexander Ekstrand

Rädda mig!
Jag börjar bli mer och mer desperat, jag märker det själv. Jag har ingenting att göra! INGENTING! Fy D:
och ni där hemma har jättekul, skäms på er.

Eftersom jag inte gör ett skit har jag per automatik inget att skriva om heller (så egentligen borde jag väl inte blogga (men det är ju faktiskt ett tidsfördriv i sig så...)) Julle tyckte att jag skulle skriva om honom så jag gör väl det :D
Julian är en normallång människa av manligt kön. den 27 september ploppade han ut ur sin mamma på en madrass någonstans i Aspudden. Han tycker inte om Tomater för att de har en konstig konsistens, personligen tror jag att han bara ätit fel tomater. Julian är närsynt. Han ser ungefär lika dåligt som jag gör om jag har på mig läsglasögon med styrka +1. Julian föddes 1904 dagar efter sin bror, Adam. Julian spelar gitarr, han är duktig, men vill bli bättre. tycker jag inte han behöver. han är ägare av ett munspel och en rosa dildo vid namn Oskar. Julian har en mamma, det är ett heltidsjobb och ett jävla helvete. hans mamma har också en mamma. hon är gammal, kallar Julian för per och undrar när han ska komma upp till Jämtland och jaga Älg. han tycker att det är dax att hon dör snart. I maj förra året var det Julians dröm att bo antingen utanför alingsås eller någonstans på farsta-grenen. Nu har den drömmen gått i uppfyllelse. jag kan hela hans personnr också, men det kanske är en mindre bra idé att ge ut den på internet?

Nu kommer pappa och tar mitt internet ifrån mig :'( Jag kanske kan fortsätta någon annan gång...
Puss å knull //Linus (23 st inloggade på msn :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0