Kuse

Sitter på landet... Tjo-ho... -.-
 Fast jag lever :) Idag... förlåt, igår... var vi ute på en båttur. Moster, hennes son och mammas och hennes kusin var här (deras kusin är kvar iof..) och vi åkte ut på en dagstur allihopa. Sonen, Alfred, den homofobiska hockeygalningen som skadade handen för typ ett halvår sen kanske... jag vet inte om jag har berättat om honom. Han är den roligaste medlemmen i den familjen... Kul familj? Han började direkt med att hoppa på pride-festivalen, och sprida sina gulliga åsikter. Jag tycker synd om honom, killen är fullkomligt 2dimensionell, han tycker, eller påstår iaf att han tycker (Jag har svårt att förstå hur fan man kan tänka så) att bögar borde bli dödade. Jag frågade hur fan har kunde tycka något sådant han kontrade med "i sverge får man tycka vad man vill... tyvärr. hade vart bättre om man inte fått det." Och tydligen så har han samma åsikter om invandrare. (Komisk del: Han är halv-finsk! och skitstolt över det) Idiot! Jag sa att jag var bisexuell, bara för att se hur han reagerade, men det var tydligen ganska okej. Eftersom jag är tjej -.-. Han tyckte dock att det var väldigt skrattretade och kunde inte släppa det på restan av resan. Han frågade en massa om hur jag kunde veta det och hur länge jag hade varit det.
  Jag blir ledsen, varför har han blivit sån? Vi hade jättekul tsm när vi var mindre. Vi lekte alltid bäst tillsammans av oss fyra kusiner (han har en storasyster (som har damp, så med hans medeltida åsikter borde han inte tycka att hon förtjänar att leva heller)) om vi tävlade på lag var det alltid han och jag . Han är fortfarande roliga att vara med. Men han har blivit en sån människa som jag normalt avskyr. Visst får han tycka vafan han vill, för som sagt, det får ,man i sverige. men det ger mig precis lika stor rätt att tycka han är helt jävla dum i huvet som tycker som han gör. Jag saknar den gamla Alfred. Han var rolig. men inte fan lyssnar han på mig, tror knappast det är något Jag kan göra för att få honom att ända på sig. :(

Nu sitter jag i målarrummet och lyssnar på musik på Spotify. (alla mina elektronikprylar verkar tycka att det inte duger att laddas här i stugan så jag håller på och joxar med i-poden just nu för att få den att funka) jag hade inget att göra så jag målade en solros. Skitfin... Jag kom inte på ngt bättre att måla. det är kul att måla. om man har ett motiv man vill ha. Annars tröttnar man och lägger inte ner så mycket tid på det som man kunnat. och då blir det dåligt och då känner man sig dålig och då gräver man ner tavlan i trädgården och målar åldrig åldrig mer igen. Imorgon ska jag ut och gräva. Men måla är kul.... borde göra det mer. Rita med :)
 Vänta.... Jag kan ju va inne på msn :O Puss å Knull //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0