mitten

Midsommar imorgon
Jag gillar midsommar, midsommar och nyårsafton är nog mina favorit-firanden. Dels för att de inte är religösa och sen för att de (speciellt Midsommar) är så flummiga.
Är det någon som har koll på när sommarsolståndet är? är det nu i krokarna?
 Borde inte sommarlovet ligga så att mitten av sommaren är ungefär mitten av lovet (för midsommar måste väl vara ganska så mitten?)? fast årstiderna är ju ganska förskjutna så det passar väl ganska bra såhär kanske.
 Jag vet inte varför, men jag kan inte komma på någonting att göra. jag borde väl äta lunch (/frukost) kanske. Eller så gör jag inte det och pysslar ihop ett kort istället... beslutsångest

för kanske en vecka sen (Vi har haft lov i Två veckor! :o) pratade jag och mamma om att starta eget företag och allt vad det innebär. hon hade inte koll på allt som behövdes runt omkring, men hon sa att om jag (för tydligen får man starta eget företag när man är 16) skulle ha lust med det så skulle hon och pappa stötta det, ekonomiskt, för att det är något man lär sig en massa på inför framtiden och sånt. Faktiskt så är jag ganska frestad at iaf kolla upp det mer ^^

men nu ska jag återgå till att göra ingenting (leta upp Tarzan?) Puss å Knull //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0