etthundra

Först! En Tyst minut för det här inlägget för det är inlägg nummer 100













Så... okej, bra ^^

Ännu en onödig dag i skolan. Sten hade fortfarande inte bestämt sig för mitt betyg och Martin var inte närvarande.
efter skolan satt vi (jag, julle, isak, jens och sigge) på Zkillz ett tag. fast Julle drog efter bara en halvimme när hans tid tog slut.
Vi andra ballade ur ungefär en och en halv timme senare. (jag vet inte, jag hade dålig koll på tiden.) och vi hade då lärt oss ett antal nyttiga läxor.
   ¤Ensam är inte stark
   ¤Hjälp ingen för du bli bara förrådd
   ¤Springer du in i militärbilen ser du väldigt dum ut när du dör


när jag kom hem fick jag vofflor, smarr. sen läste jag sigges blogg och förlorade the Game. Stor Kukos till Sigge. efter att ha suttit antal kvartar vid facebook svarandes på frågor om mina "vänner" slog jag mig själv på låret, borstade tänderna, drog på mig en regnkappa och gick ut istället för jag hade såå tråkigt och jag kunde inte komma på något som jag hade lust att göra.
Jag gick och lyssnade på musik, så när jag kom förbi emils port kom det upp en kille, man, farbror... homosapiens av manligt kön i kanske 25-30 års åldern och undrade om det bara fanns ett ica i närheten. jag svarade att jag inte visste riktigt. då undrade han vad jag gjorde där (jag visste inte att man inte fick vistas i aspudden om man inte hade koll på antalet Ic:or... Ica:s...) jag sa att jag bara var ute och gick och inte riktigt visste vart jag skulle. han blev ganska imponerad och frågade om han fick hänga på, tydligen hade han inget bättre för sig. sen sa han att han hade tänkt hyra en film ikväll och undrade om jag hade lust att hänga på. men jag kunde inte eftersom jag skulle "hem ikväll"... ^^ haha, undra hur ofta sånt fungerar?
han skulle till Ica så han följde inte med mig iaf. Jag rundade sjöberget och hamnade tillslut i Joelparken där jag träffade Joel, Emil, Jens och Sigge. vi körde vollykick ett tag och jag upptäckte något mer jag är ofattbart usel på :)

När jag kom hem låg det en liiiten voffla med en gräddklick och en jodrgubbe på i min säng (på en tallrik) det var gulligt ^^
men nu ska jag sova. Puss å Knull //Linus
 


Kommentarer
Postat av: Agnes

Hahahaha! Gillar verkligen delen där homosapiens mannen undrade om du ville hänga med honom och kolla på film :P

2009-06-06 @ 19:38:41
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Linus

^^ ja, jag hoppas att jag träffar på honom igen någon gång. han var ju skojjig XD

2009-06-08 @ 02:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0