IVÄG!

Sigge har postat en ny lista. jag gillar listor. jag tar sigges lista. tjoho ^^

Senaste
Låt du hörde
: Teenage dirtbag av Wheatus.
Film du såg: Terminator, listan på filmer jag måste se börjar kortas ner lite (den är fortfarande lååång, men ändå :))
Mat du åt: Tårta :) och stugsistan (det heter stugsinstan, fast att det inte är i bestämd form :\)
Kram: Julle 
Puss: Min mobil. jag råkade stänga av den (ibland är jag riktigt jävla skillad) och den fungerar att smsa med ändå ^^
Känslan: Lite nostalgi faktsikt...
Resa: Gullmars - Valla torg
Glädje: Massiv sovmorgon gör mig alltid glad
Dröm: Oh... det var något om Pokémon. Jag borde nog inte umgås med Julian och Jens...
Person du träffade: Tja, jag träffade hela min familj ganska så samtidigt...
Personen du pratade i telefon med: Det var nog far min... eller mor... eller nåt. jag memorerar inte telefonsamtal, de skrämmer mig
Personen du fick sms av:  Julian
Gången du åt 7-eleven korv: Jag kan inte minnas att jag någonsin har ätit en sådan... så minst tre veckor sen
Gången du var utomhus: Onsdags
Gången hela din familj åt middag tillsammans: En halvtimme sen
Saken du köpte: En mellanpomesfrites och en mellan fanta till mig, två cheese och en mellan milkschake till Jens och en Stor milkshake till Julle

Allmänt:
Ska bli skoj:
 "klassträff" på Torsdag 
Ska inte bli skoj att: jag gar just nu iget som jag har ångest inför... mycket trevligt :)
Sparar till: Jag vet inte, en lyxkryssare? jag har inget jag vill ha just nu
Pålägg som gäller: hushållsost á la Cissi
Önskar att jag var bättre på: Formulera mig, få ut vad jag vill och sånt.. typ XD
Dagens dryck: Fanta?
Vad saknar du: Linköping :\
Tre band/artister: The Band in The Basement, PTV (penis till vänster), dräp en hund. De var de tre band som fanns i min gamla klass... Dräp en hund är ju alvas band btw..
Vad har du gjort idag: Skolkat Idrott för att slippa en massiv håltimme och få sovmorgon till 13.10. fått reda på att sten har beslutsångest angående mitt betyg. Sett på när Jens och julle spelat pokémon, ätit på mcdonalds... ätit och suttit vid datorn
Brukar du svära mycket: Ganska mycket... väl?
Hur tidigt stiger du upp: mellan 6 och 5 beroende på skola och hur mycket jag har sovit
Gillar du att slåss: DAGISBARN!
Vad ska du göra ikväll: Jens ska lära mig julle och Emil? spela magic
Hur många timmar sover du per natt: 4-5 ibland 6
Vem är snyggast i världen: Enligt mig eller opinionen? jag vet inte? :'(
Vad är det för veckodag: Måndag :)
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Kpw.. och folket där typ
Favoritplagg i garderoben just nu: Jag vet inte... jag gillar de flästa av mina kläder ganska lika mycket
Längd: 170? jag vet inte...
Vikt: haha... ingen aning... 45 tror jag
Byter gärna garderob med: Någon med lagom stor garderob... bara jag får behålla kläderna
Byxa eller kjol: Kjol
Senast utlästa bok: oj... vet inte
Mitt rum kan beskrivas som: Japaninspirerat? och pryligt (Förutom det uppenbara: STÖKIGT!)
Mig själv med tre ord (just nu): Glad, mätt och småstressad
Jag tränar: inte
Jag ville bli när jag var liten: pilot ^^

Kommentarer
Postat av: Ebba

Ehe, förlåt för att jag frågar. Men vad heter du på kpw?

2009-07-10 @ 23:41:59
URL: http://aprilhiiimlen.blogg.se/
Postat av: Linus

(hur missade jag den här kommentaren?)

Pyre

2009-07-11 @ 01:18:30
Postat av: Ebba

ÅH, jag heter Askisen där. är det oki om jag addar dig? <:

2009-07-11 @ 12:43:35
URL: http://aprilhiiimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0