i löv löv

Sommarlov :)
oficiellt är det kanske 10 timmar kvar... men inoficiellt har det varit lov sen i torsdags
^^ jag gillar lov :)

idag har jag varit inne i stan med Julle. han har, sen ungefär två-tre veckor tillbaka fått för sig att han skulle köpa the Sims3 till mig när det kom ut. och nu har det det så vi åkte in och han köpte det till mig.
Jag har lite dåligt samvete för att jag lät honom göra det för han kommer nästan inte ha några pengar på hela sommaren. men han insiterade ju.. Det var väldigt gulligt av honom iaf :)

så efter att vi hade köpt det åkte julle hem (hslp skulle komma) och jag åkte hem till Jens för att hämta en tröja jag glömde där när vi såg på terminator i lördags. jag stannade och blev spöad i soul calibur ett par timmar, jag börjar lära mig det där ^^ jag vann en match mot jens med 3-0... det var typ den enda jag vann.. men ändå :)
Sen åkte jag hem... åt och spelade Sims resten av kvällen :)

Tydligen ska Julle följa med Matilda och köpa theSims3 med henne imorgon ^^ de gör såna där udda grejer tsm ibland...
han ska iaf komma hit sen, så jag ska sova nu så jag hinner vakna innan han kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0