*blank*

va i stan idag med matilda... det tenderar att bli så: vi ses. matilda vill till stan för att det är ngt hon behöver köpa. Jag lovar mig själv att inte köpa ngt. vi går därifrån och jag har spenderat mycket mer pengar än hon har. idag: inget undantag.
efter det bakade vi kladdkaka, som sig bör (?) eftersom vi planerat att se Tarzan. Men ve och fasa! Tarzan är försvunnen.  nu måste jag leta upp den... jobbigt...
Vi såg Lady och Lufsen ist (eftersom Mulan inte fungerar) men jag typ somnade, för jag var så trött. Jag har inte sovit bra/mycket senaste dagarna... måndag till tisdag sov jag inte alls. Ingen egentlig anledning till det, jag gick bara inte och la mig (typ som nu... klockan är halv tre... uch) och i tisdagskväll såg vi (jag, sigge, joel, jens, julle, emil, och erik) på Rec (läskig spansk Zombie-historia. Alla var smarta... zombisarna med... det var annorlunda och creepy...) hemma hos Jens och missade sista tunnelbanan så vi fick gå hem till hans mor. Sov inte så bra då heller, vi såg en till film (annie hall), och det är alltid svårt att sova bra hos folk (Gud va jag klagar, på största I-landsproblemet, Förlåt) egentligen borde jag väl sova nu men jag är liksom inte på humör (ännu mindre anledning att klarga, förlåt igen) det är mysigt att sitta uppe. man får för sig att göra saker. typ cykla och bada eller något... men jag vågar inte göra ngt sånt XD

Jag vill kunna blogga som Sigge. jag vill kunna skriva ett inlägg på två meningar, som funkar. han känns så avslappnad när han bloggar, jag vet inte. jag kan ju ha helt fel förstås... det är väl för att han lyckas blogga så ofta. jag börjar på inlägg jätteofta som bara dör. det är helt tomt. Jag försöker skriva vad jag  har gjort idag, men det blir typ ingenting av det... Det behöver inte ha att göra med att jag inte gjort så mycket den dagen, men oftast har det väl det i guess. Sigge kan göra inlägg av ingenting ibland. om han någon gång har suttit hemma vid datorn hela dagen, gått till affären och köpt mjölk och sen inget mer, så lyckas han ändå göra ett intressant inlägg av det. Jag antar att han har blackout ibland han med, men det kan omöjligt hända särskillt ofta eftersom han skriver såpass ofta.
 Vad försöker jag komma till? jag vet inte, men det är väl typ att alla hans inlägg lyckas vara intressanta, även om jag inte alltid kan relatera till dem. (När han skriver om Slipknot hänger jag inte med mycket alls (allt jag vet om slipknot vet jag pga/tack vare sigge)) men jag kan ändå alltid tycka de är trevligt att läsa, fast att jag inte är insatt ett skit.
 Äh.. jag vet inte, jag suger på att formulera mig. Ta det som en komlimang iaf :)
  Nu är min jävla mobil full igen (Helt och hållet mitt fel) så jag ska sluta med det här
                          Puss å Knull //Linus

 P.S. Sigger Rubriker är jag också väldigt avundsjuk på...


Kommentarer
Postat av: Sigge

YAY! Du är fett snäll mot mig, thank you! Gud va glad jag blir:)

2009-06-22 @ 02:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0