Jävla najs dag faktiskt

fan... idag är jag inte på bra humör. Visserligen var vi (Jag Julle Jens och Oskar) på en trevlig promenad runt ikring på vår fina kungsholme och hittade en väldigt Cissig prylbutik till vilken jag måste tillbaka, och visserligen fick jag VG+ på naturkunskapsprovet ("som alla andra" (citat Jens?)) något som jag ser som en helt okej prestering efter att inte ha pluggat ett piss och mått almänt psykiskt jobbigt den dagen, sen måste jag påminna mig själv om att jag faktiskt slutade en timme tidigare eftersom Martin (japanskalärare) inte dök upp, och jag har spelat en massa Crono Trigger det är skitkul ^^, och hade vi inte Sovmorgon idag, det är inte fy skam, sen kan jag inte klaga över att sitta på en parkbänk vid valla-parken och äta Marie-kex och sura nappar i ett gudomligt solsken (okej, kräkreflex på den, fast det var underbart väder) tsm med Julle och diskutera fontanellsex inför ett gäng dagisbarn (psykisk-mosning är nästan lika tillfredställande... intalar jag mig) Det ända dåliga med idag var nog egentligen sjukhusbesöket, och det var inte alls så farligt som det var igår.
 Fan va bra humör jag vart på nu  ^^  Jag ska nog ta å Fritzla någon ^^ Puss å Knull //Linus

Kommentarer
Postat av: Sigge

"You just got Fritzled, shit yeah!"

2009-03-31 @ 20:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0