Hipp å hej


Höhö... Cissi har blivit list-narkoman! Fast det har hon alltid varit (skriver ni en lista Kommer jag att ta den!)

Det här är iaf från Sigge (något som är helt meningslöst att påpeka eftersom de som läser min blogg är en del av de som läser hans blogg och inga fler så alla som läser detta har redan sett listan på sigges blogg för länge sen... jaja!!)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? nu är det så att den närmaste boken är min dagbok och jag har inte skrivit till sida 18 i den än (inköptes i Tisdags) tar sida 8 istället... "men nu sitter jag på en mattelektion och kan inte göra ett skt så FUCK OFF!!"
.2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Min kamera, om jag sträcker mig så långt att jag ramlar ner på golvet...
3. Vad var det senaste du såg på tv? en snutt av "the Simpsons"
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 20.35... 12 min för lite :/
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Mamma som pratar i Telefon, det har hon typ gjort i en timme snart! Gaaaah!!
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Jag åkte hem från TaiChin med matilda
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Jag läste sigges blogg för att jag kom på att jag inte läst bloggar på länge (det är bara sigges blogg, av de jag läser som updateras såpass ofta att man missar ngt om man inte läser den på ett par dagar) när Jens nämnde det.
8. Vad har du på dig? En klänning- /tjocktröja-aktig grej som är rosa- och lilarutig. gröna leggings och Matildastickade benvärmare
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? Näe... jag minns ingen dröm. Fan va trist... häromdagen.. häromnatten xD ..drömde jag något om att Matilda och Jens hade okuperat mitt hus
10. När skrattade du senast? Runt 4 tiden?
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Tavlor, min favorit är den med de mordiska badankorna...
12. Har du sett något konstigt på sistone? Hmm... den där pomfritten som julle tog kort på kan väl klassas som konstig... jag orkar inte komma på ngt annat xD
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Jag är trött (Tai chi gör en helt jävla borta!) jag har inga åsikter när jag är trött
14. Vilken var den senaste film du såg? Förutom den gulliga lilla miljöfilmen "i stormens öga" på "riksmuseét"? "Haja läget" jag tror iaf att det var den sista vi såg när jag och julle såg på filmer i helgen... Den är otroligt dålig... se den och tyck synd om er själva!
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? antagligen skulle jag först tänka "ja! jag köper massa grejer som jag vill ha (dator, i-pod, ds, mobil.. sånt skit) sen skulle jag tänka att fan va äkligt materialistisk jag är och vilja ge det till ngn organisatioin, men antagligen skulle jag inte kunna bestämma vilken organisation jag ville ge det till av rädsla för korruption och bajs så det skulle förmodligen sluta med att jag sate in det på banken och använde det när jag flyttar hemifrån och så...
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Jaha, och vad skulle det vara? jag brukar se mig själv som ganska öppen med det mesta. Det tar inte så lång tid innan man vet det mesta om mig. Men saker jag oftast inte själv berättar om ingen frågar, och som ingen har frågat om, är väl det att jag var "mobbad" i mellanstadiet och att jag är Bisexuell
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? Typ som en önskning eller ska det vara realistiskt? En önskning skulle vara att jag var lycklig no matter what. men om det ska vara realisktiskt (eller ja, realistiskt blir det väl inte, hoppas ni fattar hur jag menar) skulle det väl vara... jag vet inte... Faktiskt, vafan skulle jag vilja? Näe, just nu kommer jag inte på något jag är missnöjd med :)
18. Tycker du om att dansa? Haha inte själv. men det är så värt det om andra också måste dansa, typ Idrottslektioner
19. George Bush? Ja, han ja. vad är frågan?
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?  En flicka "Te" eller "Tea" eller ngt tufft Kinesiskt Pojke "Teo" eller "Morris" eller ngt tufft Kinesiskt xD
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands? Jo visst. jag har länge velat flytta någonstans och bo med Naturfolk (det finns väl kanske i sverige också iof, men det finns tuffare natur utomlands...)
.23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? "Här är dina vingar, din harpa och din vita serk. känn dig som hemma"
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna? Det är knappt fyra pers som läser min blogg, ens Med sigge. Men ni som läser får gärna svara på dem...



puss å knull //Linus

Kommentarer
Postat av: Sigge

Haha, alla som svarar på min lista e bisexuella. Nej men seriöst, det visste inte jag!

2009-03-14 @ 19:17:52
Postat av: yehns

det förklarar julle-cissi fenomenet?

2009-03-14 @ 19:18:38
Postat av: Linus

Sigge: haha ^^.. jag tror jag nämnde det någon gång när sexuella läggningar kom upp i något samtal (sådär som det gör ibland, Haha ^^), men då var det ingen som trodde jag var seriös, fast det kanske var i skolan så du var nog inte med :\



Jens: haha.. möjligt xD

2009-03-15 @ 15:32:36
Postat av: Sigge

Det va lite kul för den enda som svarat på listan förutom du svarade också att hon va bisexuell:)



Jens: That must be it! Nej, Julle e hård. Hans kittlas som en barbar:)

2009-03-15 @ 22:45:58
Postat av: Julian

Sigge: You're my man. And at times puppy.

2009-03-15 @ 22:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0