Utkast:

jaha... då var lovet slut. Det började ju nyss :( helvete
  och inte har jag bloggat någonting sen det började inte *osäker på om jag ska agera stolt eller inte*
Det har blivit ett lov som till stor, senare del bestått av Nintendo DS (vi har sett en del film också)

KOrT ReSUMÉ:

I lördags minns jag inte alls vad jag gjorde
 I söndags så var vi ett gäng på Zkills för att inviga Emil i den ädla konsten "Left 4 Dead"
  I måndags såg vi "resident evil 3" som vi, till skillnad från tidigare filmer i serien, hyrde i traktens videobutik. Träffade Calle och spelade spel hos Jens innan. Åt pizza i örnsberg.
   I tisdags flög vi till Uruguay, kidnappade tre turister flög dem till en ö utanförr Island och lät dem slåss för sin överlevnad medan vi svävade tre meter ovanför vattnet ungefär tio meter från land med en helikopter och tittade på det hela och åt chips?
    I onsdags. var det då jag julle robert och matilda åkte till stan och köpte Nintendo DS:en till julle för mina pengar?
     I torsdags så trängde vi ihop oss 7 pers, Jag jens julle matilda sigge emil och calle, i mitt hem och tittade på StarWars I och halva II
      I fredags var vi hemma hos mig och såg sista halvan av StarWars II, Tarzan, Mulan, Aladdin och Peter Pan. Vi sov dock ett par timmar mellan Aladdin och Peter Pan. Trångt! Varmt! Skojj!
       I lördags såg jag ferce creatures hos Julle med honnom och Adam.
        I dag röjde jag mitt rum, var hon jens och delade upp pingvin-fjoff, spelade soul calibur (när vi ändå var där..) spelade innebandy och pantade flaskor... underbar avslutning på ett underbart lov
 Puss å Knull!! //Linus

Kommentarer
Postat av: Sigge

2 veckors lov! Give!!!



Fan va snabbt det har tagit slut, och nu har jag säkert en massa läxor som jag ignorerat.....BAJS.

2009-03-01 @ 22:17:34
Postat av: Linus

mm... lov har en tendens att radera ut allt som har med skolan att göra ur ens existens.. för att sen brutalt dumpa det över en när lovet är slut

pissig stil :\

2009-03-09 @ 17:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0