Lista! (hehe(A))

Sigge är inne i en list-period. Då är jag det också (man skulle kunna tycka att jag kan leta upp lite egna listor, men; nej!)

Namn: Personligt *fnys*
Piercingar: Öronen? eller är det bara vanliga "hål"?
Tatueringar: En stor turcos tiger på insidan av armen
Längd: Vem fan har koll på sådana triviala saker? 150?160?
Skostorlek: 37,5-39 ungefär
Hårfärg: Samma som Sigge
Fräknar: På sommaren
Motto: Äter du mig så äter jag din potatis!

Kär? Ja, jag måste väl säga "Ja" här annars får jag en massa skit
Önskar du att du bodde någon annan stans? Förutom det faktum att alla jag känner bor här (jag har faktiskt folk jag känner i Göteborg också.. *klur*) så visst... naturfolk och blablabla
Tänker du på självmord? Ja, det är klart.. jag fick frågan -.^ 
Tycker du att du är attraktiv? Jag är tjej.. de aldra flästa tjejer tycker iaf jag är ganska snygga.. nej men jag är inte så ytlig (?)
Dricker du? det heter "krökar" *fnys*
Använder du droger? Meditation är min drog *äkligt hurtigt lugn röst*
Röker du? Nej
Vilket schampo använder du? Jag behöver inget shampoo... mitt rena sinne renar hela min kropp
Vilken parfym använder du? va? och förlora den kropsliga odören, som är en så viktig del av den mäskliga komunikationen?
Vad är du rädd för? Ugnar (inte russin iaf)
Gillar du att tvätta? mig själv eller något materialistiskt?
Gillar du berg och dalbanor? om jag har någon att bita mig fast i så är det väldigt skojjigt... för mig

Senaste...
Filmen du hyrde
? Jag hyrde den inte, men den senaste hyrfilmen var .. den där som Sigge såg ^^
Filmen du köpte? ...det var ju länge sen ju... :(
Låten du hörde: Förutom de som spelades i bakgrunden på Zkills och de som var i filmen jag såg igår... heartbeat?
Låten du laddade ner? Jag är en laglydig fikus *stolt* jag laddar inte ner :)
Personen du ringde? Jag har en grov fobi mot telefonsamtal.. speciellt dem då jag är den som ringt upp... så det var jävla länge sen jag ringde någon. senaste jag minns var när jag ringde julle från mammas mobil för att mina batterier hade tagit slut det måste ha varit... I januari?
Personen som ringde dig? Matilda :)
TV-program du såg? ingen aning faktiskt
Person du tänkte på? Så fort man får den frågan börjar en massa människor storma in i ens tankar ... Lenin?

För eller emot...
Långdistansförhållanden? Jag skulle väl inte palla med det i guess.. men toppen om man gör det
Utnyttja någon? ja det är väl kul..
Självmord? dumma frågor? För
Ungdomar som röker? Elwin är en trevlig kille 
Använda droger? Vill man det så fine...
Sex före äktenskapet?  Emot
Köra onyktert? Jag tror jag gjorde det en gång... Det var jättekul ^^ Jag hittade ett gäng dagisbarn som jag kunde köra fram och tillbaka över hur länge som hälst, jag tröttnade aldrig... sen kom polisen och jag var tvungen att dra... det var synd. Annars tycker jag att rattfylleri är ett dumt påhitt 
Förhållanden? Faktiskt så är jag lite emot det på vissa plan...

Favorit...
Låt: Nej
Sak att göra: Köra över dagisbarn (eller plåga ihjäl dem på ngt annat sätt)
Sport: Öh... jag vet inte ens vad som räknas som sport längre... minigolf?
Dryck: Oboy!!
Kläder: Nunne-outfit
Film: inte det häller
Bil: Ford focus
Serie: Nemi-serien från DN där blåhåriga tjejen vaknar och babblar något om en gammal mutter som  ska lära en ny mutter vara gammal.. sen går hemmes pojkvän och hämtar kaffe.

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke
? såklart...
Gråtit över en flicka? såklart...
Ljugit för någon? Bara just nu..
Varit i slagsmål? Kan man kalla det slagsmål fast att dagsibarnen inte slog tillbaka?
Blivit arresterad? inte av en polis
Träffat någon från internet IRL? Näe :(

Antal...
Gånger du vart kär
? Fråga Julle
Gånger ditt hjärta brustit? sex
Hjärtan brustet på grund av dig? tre.
Tjejer du kysst? Får jag ändra det till "pussat" så att jag får räkna Matilda?
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? två
Gånger ditt namn varit med i tidningen? tre

Pålägg som gäller: bröd
Dagens dryck: Juice
 
Senaste...
boken du läste? Oidipus (Men FA-AN!)
Personen du fick e-mail av? Kan jag slippa den frågan? jag orkar verkligen inte gå och kolla...
Personen du fick brev av? SÖS :( jag ska dit snart och det visar sig vara värre än jag trodde... jag ska ha en liten bandspelare som mäter mitt EKG en hel dag :( (snälla tyck synd om mig för jag lider)
Personen du fick sms av? Jens
Gången hela din familj åt middag tillsammans? igår?
Saken du köpte? En hmburgare och en mellan-pommesfrites
Vad har du gjort idag? Vart på Zkills och frusit för att jag tvunget skulle ut och känna på vår-vädret
Var det kul?  Senaste var det kul? senaste gången det var kul? senaste gången något var kul? Jag förstår inte!!! *hoppar in i spisen*

Brukar du svära mycket? Fan häller (höhö.. jag drog den, döda mig!)
När stiger du upp på morgonen? Ja det beror inte alls på när jag börjar skolan, om jag ens har skola. så kl:6
Gillar du att slåss? Bara mot dagisbarn
Vad har du på dig? Tång 
Vad ska du göra ikväll? Sova... förr eller senare iaf
Vad är du allergisk mot? Negativa attityder
Var har du ont? Jag har inte ont... jag känner inte smärta *slår mig för bröstet och Ylar som en ko* Hoh ass jack!
Använder du hårspray? Inte i håret
Kan du stå på händer? Nej jag är höjdrädd...
Håkan Hellström eller The Ark? Beror på endamålet
Salt eller socker? Salt
Gillar du ketchup? som tillbehör... Julle smakar ganska tråkigt annars
Är du glad nu? Jasså... varför är listan douck´hig mot mig? :( jag var glad, så kommer listan och mosar ner mig totalt..
Var du glad igår? Ja :)
Vad dansar du till? Piskrapp
Stockholm är... ? "underbart vackert på sommarten"
Göteborg är... ? "ett gruppboende för efterblivna fiskar"
Kan du sjunga? om någon håller en shotgun mot mina halsmandlar
Spaghetti eller makaroner? som finkännera av pastans natur måste jag säga att det är orättvist att inte "Penne" finns med på denna lista. Måste jag dock välja mellan dessa medelmottor, skulle jag personligen föredra makaronerna.
Land du vill besöka? Landet bortom molnen

Haha *triumf* nu var jag allt kreativ. puss å knull //Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0