Igår:

Vilken svordom använder du mest? Snor!
Äger du en iPod? Aa... fast jag vill äga en annan iPod materiella fjöms!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 6.00 och 10.00 (ja jag har två *stolt*)
Hur många resväskor äger du? 5st
Använder du flip-flops? Bara till att ha på fötterna
Var köper du dina matvaror ifrån? Byggdens lokala skit-butik.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilder, på Sigge!!
Vilken var den senaste filmen du såg? Spirited Away den är fin, man kan upptäcka nya saker med den varje gång
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? ett kanin-koppel
Har någon någonsin kallat dig lat? Matilda antar jag har det någon gång...
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Heh.. "Medicin".. Jo visst ^^ kalla det vad du vill
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Smurf hits 4 (Det är sant XD)
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Men äch... Jag vet inte.. Jag lyssnar ganska mycket på Karin Westerberg just nu :\
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Obama ringde igår, han hade tydligen hittat ett sätt att minska alla utgifter brutalt men han hade inte tänkt att säga något utan ta alla pengar som blev över och hyra ett gäng mustiga killar för att bygga en ö-grupp åt honnom i nordsjön. Han skulle säga att devar tvugna att jobba i ett stort hus och inte kunde gå därifrån, så att ingen undrade vart de tog vägen och börja undersöka saken. Sen skulle han låta huset sprängas i bitar på ett till synes naturligt sätt. han undrade om jag ville ha en av öarna till något. jag sa att om han kunde fixa dit ett gäng dagisbarn och en hög sten och andra prylar att kasta på dem skulle det vara skittoppen. han sa att det nog fanns något dagis han kunde få att sprängas i bitar oå ett till synes helt naturligt sätt. så om mitt hus sprängs i bitar på ett till synes naturligt sätt någon gång i vår så har jag inte dött utan är på en ögrupp i nordsjön. Smsa gärna :) 
När var senast någon stötte på dig? Jag kan ha inbillat mig, men jag tror bestämt att Obama stötte på mig...
Vad åt du till middag senast? Mjölk, mjöl, smör och lite salt
Använder du huvtröjor? Jag har väl tagit Julles någon gång..
Kan du vissla? Ja-a jättefint *stolt*
Vem var den senaste som ringde dig? Mor min, hon ville att jag skulle färdas tre meter upp i luften från min ursprungsposition och stanna där
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? I ett hörn på grönan där väldigt få går förbi finns en maskin (väldigt naturtrogen faktiskt, skitbra gjort) som ser ut som en gammal gubbe, när man sätter sig i hans knä får man sig en åktur. Det bästa med den är att den är gratis ^^
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Well, det händer väl antagligen. Inte nödvändigtvis skit (även om det säker händer det med)
Vilket riktnummer befinner du dig i? Jag har mitt eget riktnummer och det är hemligt ^^ Hah.. försök ringa mig nu, satungar!
Tittade du på tecknat när du var liten? Jag tittar fortfarande (och jag är fortfarande liten..väll?)
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Större än jag :)
många syskon har du?  En bror och en grishögtalare
Är du blyg inför det motsatta könet? Inte mer än jag är inför samma kön, men lite blyg är jag ibland
Äger du några band t-shirts? Näe, det gör jag ju inte :(
När flög du senast? Nä'r jag var i Staterna för två år sen?
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 5 st (faktikst)
Läser du för skojs skull? Ja, då och då. fast nu hinner jag aldrig det för vi har en massa böcker i skolan :(
Pratar du några andra språk? Just nu skriver jag
Diskar du din egen disk? Haha... nej
Har du gråtit offentligt? Ja, ganska många gånger :\
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Hahahahahahahaha ^^.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja jag vill tatuera en morot eller jordgubbe någonstans... en liten :) fast inte fan skulle jag våga det
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Fuck yes... Jag kan väl inte göra sånt. *fnys*
Kan du kasta macka? Ibland faktikst!! jag e skittuff!!
Har du någonsin varit på Jamaica? Ja, det var där jag träffade Obama och bytte telefonnr med honnom. han var där på affärsresa och jag praoade på hotellet han bodde på
Vad har du med dig in på bion? Oftast biljett
Vem var din favoritlärare och varför? Vet inte... fast jag gillar Martin som fan
Har du dejtat någon av en annan religion? Julle?
Vad har du för väder? Fiint... ne :(
Har du en blogg? Aa.. fast jag minns inte vad den heter :\
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? .. EH glass?
Gillar du att flyga? Nej... det är svinläskigt
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? jag vet inte...humor har alltid varit viktigt, men ett måste vet jag inte
När sov du senast på golvet? senaste natten..
Gillar du din boende-situation? Nje.. det läcker från taket i mitt rum ibland
Vilken är din mammas hemstad? trollhättan
Din pappas hemstad? Salsåker ^^
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? om dagen? jag kan fungera utan sömn... tycker jag. sen om du frågar dem jag umgås med får du nog ett annat svar
Är dina dagar fullbokade och stressiga? IFullbokade ja, stressiga, nej. jag skiter totalt i allt jag bokat upp
Vilken är din favoritfrukt? granatäpple.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? jag köper inte kalorier.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? jag blir inte gammal *fnys*
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? hah... det vore jobbigt eftersom jag inte kan
Tror du på liv på andra planeter? Ja.. det har jag bestämt
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? det minns jag inte... jag blir inte Riktigt arg så ofta. Antagligen Matilda. hon och Mamma är typ de ända jag blivit riktigt arg på någorlunda nyligen
Tror du att Gud är man eller kvinna? Man, kvinnor har inte riktigt den humorn gud har. inte så många av de jag har träffat på iaf
Vad var det senaste du åt? en portion okokt spagetti
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta..
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Ingen aning... Mamma ville att jag skulle heta Natalie, det ville inte pappa.. Cecilia var tillräckligt likt för att mamma skulle tyca om det och tillräckligt olikt för att pappa skulle tycka om det
Gillar du senap? Ja ^^ har alltid gjort. hade det jojbbigt som liten när jag fick bara ketchup på korven fast att jag tydligt sa att jag bara ville ha senap :( traumatiskt
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? tyck synd om dig själv! det är det ingen annan som gör.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja! det eller surfra "innuti" en våg" (fast för att göra det senare behöver man kunna surfa :\)
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Blää... vet inte. Koda? eller kanske inte.. jag vet inte... fuck va svårt!
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? En vitlökspress
Tycker du om att krama folk? Jag tycker om att krama folk som tycker om att krama mig ^^
Skulle du säga att du är trendig? Nej... snälla!!
Äger du en digitalkamera? Ja tänk för att jag gör det.. den tar jättefina bilder
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Brad pitt, Orlando Bloom och Jhonny Depp
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Jo.. fast folk säger aldrig att de ska ringa så jag har inte riktigt det problemet
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Jag grät som fan när jag trodde att Pippinsagan om ringen dog *snyft* det bränner lite i ögonen när jag tänker på det fortfarande ibland XD
Tycker du att du är attraktiv? jajjamens
Vad är du allergisk mot? Upprepninger
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, jag kan ibland få lite dåligt samvete över att jag äter kött i allmänhet. Men inte just när jag äter det eller precis efter. Då skulle jag inte äta det. 
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Emil ^^

 Men fan nu vart klockan över 11.. då kan jag inte publicera inlägget förens imorgon :( kanske hinner på mogonen innan skolan :) vi har matteprov :) och börjar en kvart senare :) anyway, Puss å Knull //Linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0