03.50 Taaa-Daah

ska jag se det som sorgligt eller inte att solen är på väg upp och fåglarna har morgonkvittrat i över en timme och jag inte har sovit en skit? Jag har ju faktiskt suttit uppe med skolarbete iaf.
Det är gulligt för det är ett fönster i huset mittemot som också är tänt. annars är alla fönster släkta.det är faktiskt väldigt mysigt att vara vaken vid den här tiden. inget buller-trams som dränker allt fågelkvitter. det är morgon-fuktigt i luften. ni vet, daggigt. himlen är aldeles ljus fast att solen inte är uppeså alla träd och hus ligger i mörker. ingen är ute.
Att jobba som tidningsutdelare vid den här tiden på dagen skulle faktiskt vara jättetrevligt. fast då vill man ju jobba i ett villa-kvarter, så man får vara ute och inte springa runt i höghus. fast inte på vintern :\
 Det känns så meningslöst att lägga sig och sova nu. jag kommer inte hinna sova i två timmar ens. det är ju bara fånigt. Men jag kommer vara trött som fan imorgon i skolan... fast jag är inte trött nu. jo... det är jag visst. Jag får väl ta och sova de där två timmarna då. men det kommer vara en pina att gå upp sen, och jag kommer knappt vara något piggare på dagen för att jag sovit två timmar. jag kommer bara få detr jobbigt på morgonen.

Nej men för fan. jag kan inte sitta uppe hela natten. sist jag gjorde det på en skoldag var jag faktiskt helt borta... om jag är så borta så hjälper det ju inte att jag har gjort samhället och då har jag ju suttit uppe i onödan. Bäst jag lägger mig med en gång. Puss å Knull //Linus

Kommentarer
Postat av: Julian

Hej ^^

2009-05-20 @ 21:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0