f4c2at tangentb6rd ,8

nu ska jag skriva ett inlägg med ett fuckat tangentbord ^^ jag har råkat komma åt en knapp eller en knappkobination på datorn som gör att den här meningen ser ut såhär: 1ag har rå2at 2600a åt en 2na** e33er en 2na**260b5nat56n *å dat6rn s60 g-r arr den här 0en5ngen ser t såhär,
 Det är inte en större ansträngning än att hålla ner fn-knappen att få det att bli som vanligt. men att hålla ner fn knappen hela tiden man skriver är inte såå skojj.
 Nu kom pappa och fixade det. Pappa är snäll ^^

Idag har jag varit sjuk. Jag har däremot sluppit att vara sjuk ensam. Yay! *överlycka*
   Mamma och Pappa åkte till landet, vilket jag ser som ett plus för min sociala mätare. och julle kom hit och vi drog till Aspudden och träffade Jens och Sigge och Isak och Mario och Ak Rebecka och Cicci, fast de såg vi knappt. sen träfade vi även gabbe, men inte gabbes kompis.
  Först väntade vi på Jens och sigge som tog en jävla tid på sig att komma till fotbollsplan, sen gick vi och pantade flaskor eftersom vi inte hade någon boll (vi förväntade oss få en för besväret) och på Willys träffade vi Isak och Mario. Vi trodde att bollproblemet var löst och att vi kunde låna en boll av Isak. Men han hade bara en kofot. så vi drog till Gabbe ist och kom tillbaka med en Basketboll. Vi spelade basket ett tag och sen när det blev för tröttsamt (Sigge tröttnade på att jag var så dålig ^^) körde vi ruta ist :)
 
  
Nu är jag hemma och ska när som hälst äta Pizza  Puss å Knull //Linus

Kommentarer
Postat av: Sigge

Haha, det var bara kul. Det värsta är att jag gick på basket i typ 2 år men jag e ändå inte bättre än average:) Nej, jag håller mig borta från sport.

2009-05-03 @ 01:17:04
Postat av: Linus

Jag brukar skylla på att jag är kort ^^ Men jag kunde ju inte riktigt göra den den här gången XD

2009-05-03 @ 11:34:04
Postat av: Julian

Hahahah nej fan va Gabbes kompis var absent! XD

2009-05-04 @ 22:17:17
Postat av: Askungen/Jasmine

ja vart emil på disney testet :(

2009-05-07 @ 16:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0