Decoupage

PLUGG!!
 det känns inte som fyra-dagars-helg. Det känns som söndag och jag sitter med ett sistaminuten projekt som ska vara klart imorgon... fast det är väl bättre att det känns så och inte är det än tvärt om?

 Jag har iaf hittat en omfattande hemsida som verkar innehålla det jag behöver (+en jävla massa till :\ min eftermiddag kommer bestå av att sortera ut det jag är intresserad av ur nästan 100 A4 sidor) men jag lär mig en massa (A) jag får lite flaschbacks från när vi jobbade med ryggradslösa djur på biologin... jag kunde inget av det då så jag kan tyvärr inte säga att jag har någon nytta av det jag har lärt mig men jag känner igen saker iaf  ^^

Jag hadde en minst sagt obehaglig konversation med mina föräldrar igårkväll om att jag inte vill umgås med dem längre. Är det bara jag som tycker att det är naturligt att en tonåring häldre umgås med sina kompisar än sin familj. De blev iaf jättesårade när jag antydde det så jag fick typ ta tillbaka det. Sen fick jag lov att sitta och titta på film med dem, en låång film. den var inte ens speciellt bra. (jag behöver iaf inte föjla med ut till stugan lördag-söndag YAY^^)

   Jag har halv-löst problemet jag har med mig mobil (att man inte kna ta emot sms) (jag har satt in simkortet i mammas mobil) men det går fortfarande inte att komma åt mig hela tiden så om ni smsar för ni gärna skriva ungefär när ni skickade smset för jag kan bara se när det är mottaget :\
                     "reta inte trafix.. han kan bli förniklad"
//Linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0