hopptl-doo

Tänkte bara titta förbi och meddela för alla som inte redan visste att jag var sjuk att jag är sjuk.
   Det är mindre roligt än man kan tro att sitta hemma hela dagarna och radera sms på mobilen. jag provade att rita lite bara för att göra något annat. Det sänkte mitt självförtroende till botten. Efter att ha avverkat tre kvadratmil skog av papper försökandes rita av Julle gav jag upp och ritade av Jens istället, det gick inte bättre.
  Idag var, som krona på verkert, var min kära släkt här. min lillebror fyllde år (vilker jag unnar honom, jag får ju tårta) och när någon släkting på mor mins sida fyller år är det ett måste att alla släktens deltagare infinner sig. Jag lever, det är allt jag har att säga.
  Sen de åkte har jag tillbringat kvällen med att titta på Tv och radera sms. sms-raderandet sköter sig själv och det är inget av ansträngning som behöver göras där. 9 tryckte jag på knappen som godkännde påbörjandet av raderingen av 346 st sms. 127 av dem är nu för alltid utom återvändo och mobilen har hängt sig för tredje gången under proceduren. Men det finns stora chanser för att det faktiskt är färdigraderat när jag vaknar imorgon. Yay ^^
  Nu tänkte jag återgå till att notera en del matnyttig fakta om minigrisar inför det PowePoint-projekt som vi för närvarande har i datorkunskapen, eller kanske läsa One Piece... det är nog troligare att jag orkar med det.

  Enjoy!

 Detta är min nuvarande bakgrundsbild på datorn. Jag tycker den är väldigt fin :)

                                                      Puss å Knull //Linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0