Vårhumör

VÅR!
var?
 Höhö... ^^



dagarna är ganska genomlidliga nu när man kan tänka att det snart är sommar. Fast då kommer man å andra sidan inte träffa klassen på tio veckor.. och det är lite trist faktiskt. :\

alla kurser är typ slut så det känns lite onödigt att ha lektioner alls.. Atilla är den enda som har fattat det där. han har låtit oss ha sovmorgon i två veckor (fast förra veckan blev det inte av att vi hade det eftersom vi hade nationella :\) så jag kunde gå upp efter 9 idag... nös ^^
Sigge och Vilgot kom förbi på bilden igen... Emma stod i dörren också (jag vet vem Emma är ^^ *stolt* (hon är söt btw...)) de satte sig i en liten grupp och diskuterade de väldigt icke bildrelaterade saker... skolan, samhället och lite sånt... på deras rast.
Sen hade vi svenska... vi fick tillbaka vår miljöbeskrivning... och hade betygsprat.. Jag får VG(+) men det där plusset hjälper ju knappast någon... iaf inte mig.
jag förväntade mig inget bättre för jag har inte presterat MVG på en enda uppgift (fast jag har det tydligen i muntligt (Wtf?) och jag var en av de som gjorde bäst ifrån sig på screeningen i början tydligen (fast det är inte ett dugg betygsgrundande.. men still)) men man blir ju ändå lite störd på att man inte får mvg :\
Det gick bättre på bilden och Datakunskapen så det får jag väl trösta mig med... :)

Efter skolan drog vi till McDonald's eftersom Jens kännde för att dryga på sin skuld till mig.. och vi var hungriga.. vi hade ju inte fått ngn lunch häller.

hemma träffade jag matilda ett tag. vi spelade vänd10:a, Chicago, och de två varianterna av stress... matilda mosade mig lika hårt i stress som Jens brukar göra... Hur kan jag va så jävla kass på det? jag borde väl bli liite bättre?
Sen gick vi ut en stund och satt på garagetaket... hon lyckas lura upp mig dit... skärpmig!

Nu ska jag plugga lite Japanska... det är lika bra :)
Puss å knull //Linus

Kommentarer
Postat av: Sigge

För det första: Du sa "nös", jag blir mäkta stolt! Mitt största bidrag i livet än så länge haha:)



För det andra: Ja, hon är söt, som fan. I´m mighty attracted, I must confess. Och hon läser inte min blogg och kan därför inte komma till din. Enkel matte.

2009-05-28 @ 20:11:04
Postat av: Linus

Sigge1: Jo visst. Jag hade knappt kännt Jens och Julle i en månad innan det förvirrade mig första gången (sen tog det väl kanske en vecka till innan jag tog mod till mig och frågade va fan det betydde XD) det är ett mycket nösigt uttryck



Sigge2: men jag vet ju vem Emma är så jag kan skvallra (A)

Nej men jag tycker att sigge borde säga det till Emma, då blir hon jätteglad :) Men tyvärr är det ju inte så enkelt :(

2009-06-01 @ 18:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0