kaba

Jag har alltid ett litet dilema varje gång någon komenterar på min blogg... För jag vill inte dra en svarskommentar bara för att dra en svarskommentar och oftast när jag ser kommentaren jag fått så har jag inte tid eller är på fel humör för att ge ett genuint svar.. och när jag väl är i position att göra det så har det gått såpass lång tid att jag känner mig fånnig om jag svarar nu... Lite samma är det när jag läser andra bloggar och ska kommentera själv... Kommentarer kommer inte helt naturligt till mig helt enkelt, det har inget att göra med att jag inte tycker det är värt att komentera eller så..

Den här helgen har känts lite bakochframig.. Vi var och spelade innebandy på Mammas jobb på lördagen istället för södagen som vi i vanliga fall göra, så det var fel dag som liksom försvann helt pga det... Så på ett sätt känns det som helgen blev en dag längre... och på ett sätt en dag kortare, så hela tillvaron känns allmänt skruvad XD Men det är lite kul med ombyte (öh..) så vafan ^^

Imorgon är det måndag igen.. jag vet inte om jag vill att det ska vara långt till Jullovet eller inte, för jag ska ha läst ut två böcker tills dess och jag har knappt börjat på dem XD men måndag känns ändå bra för det känns som saker kommer hamna på rätt köl då.. typ :P Haha, nu ska jag iaf försöka sova snart (A) Puss Å Knull //Linus

Kommentarer
Postat av: Sigge

Spela roll, jag e också ganska dålig på att svara. Ibland vill jag inte ch ibland kommer jag inte på nåt och tänker att folk säger ju inte så superviktiga saker ändå:)

2009-11-16 @ 16:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0