Måndag

För de som har missat när Julle dragit det så tänkte jag bara nämna att det finns en låt som kan köpas i iStore. den heter "I've got nothing" och är gjord av folk på internet. och ALL vinst går till "välgörande ändamål".. "children in need" tror jag det heter, eller så går det bara till behövande barn XD men jag tror att det är en organisation som heter så...
 De som kom med idén kallar sig för ChartJackers och de ska försöka få låten till nummer 1 på den engelska hit-listan-mojsen-whatever, så om någon känner nån i england kan ni ju be dem köpa låten för att bidra till det :)

 Idag stängde jag av min väckarklocka Helt i sömen... vanligtvis när jag snoozar för länge så är det iaf så att jag vaknat, stängt klockan och somnat om. Men nu när jag vaknade klockan 7 hade jag inget minne alls, NADA, av att ha stängt klockan... jag borde flytta den till en avlägsnare plats :\
 Jag han till skolan ändå, träffade Mario på tunnelbanan.. Isak och Jens hade tydligen övergett honom :( Vi såg.. Samuel? på tunnelbanan.. (träffade honom när jag sett film hos Albin och sen åkte med Julle hem, Julle hade vart och sett film någon annan stans med Max, sandra.. jag vet inte vilka det var... och Max och Samuel åkte tunnelbanan med oss... ) men han satt i andra änden.. typ. och Mario hittade ngn mer som han kände...
 Vi hade Lennart i Matte, antar att det var lite bra att få det vi håller på med genomgått av en annan lärare som berättar det på ett annat sätt så att man kanske lättare fattar.. men det kändes ändå lite rörigt :\
 På Fysiken sen så jobbade vi med uppgifter, det är prov på fredag och borde verkligen verkligen kolla igenom det lite mer, jag har varit borta också... "men det kan göras sen" XD

På historian fick vi inte tillbaka proven.. vi ska få dem imorgon, jag kan väl inte hoppas på mer än VG antar jag.. det var typ två av de han hade rättat eller ngt som fått MVG... Vi fixade grupper och började lite på en gruppuppgift som ska fixas på lektionstid nästa.. 4-5? lektioner. Jag är med OskaR, Jens och Jenny och vårt ämne är Ekonomin under renäsansen.. jag kan inte ens stava det XD

Bild efter Lunch, vi målade våra pottor... kannor... :D grejer.. och jag sprutade vatten över Jens xD Det där dusch-kranarna de har visade sig vara mycket kännsligare än jag trodde och sattes igång väldigt lätt... (A) Sigge och Vilgot kom och hälsade på också (fast vi hälsade på dem först *mohaha!*) det var trevligt :D

Efter skolan gick jag hem till Julle och kastade Pannkaka och nu är jag hemma och ska sova ^^ snart... ska bara... (a)
   Puss Å knull ^^ //Linuns


Kommentarer
Postat av: Vilgot

Ni gjorde fina kannor :3

2009-11-09 @ 22:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0