Fysikprovsbitterhet

Uch för Fyskiprov! Vi fick tillbaka det idag och det hade gått dåligt.. Och grejen var att det var inte en massa slarvfel (några jo) utan det var Lennart som hade rättat orättvist.. vilket är många gånger värre. Har jag slarvat får jag ju skylla mig själv, det går över ganska fort, men det här dödade min dag. Men jag snodde Marios halsband och ryckte upp mig till efter lunchen helt okej.. Så nu är jag bara lite bitter xD

 Jag har egentligen ingenting att skriva.. Vi har inte gjort så mycket idag känns det som... Matteprovet blev flyttat till nästa måndag, kollar man i min kalender nu ser det ut som att vi har haft matteprov varje vecka i en månad för att det har flyttats så mycket XD
 Jens föreslog att jag skulle spela sims och det var en bra idé så jag ska lägga av med det här nu ^^ Löjlig liten uppdatering ^^ YAY!! Puss å Knull //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0