Kviiikhi

idag hittade vi Vilgot, Sigge, Emma och ... jag vet inte vem den fjärde människan var :(.. när vi satt och skrev ner allt vi visste och lite till om ekonomin under renässansen, Sigge visste hur man stavade till renässansen, vilket var ett framsteg för oss så vi kan ju dra slutsatsen att vi inte var så insatta i det hela XD När jag fick syn på dem, Vilgot, skulle jag skrika Vilgot.. men det blev inte Vilgot.. det blev kviiikhi!!.. på ett ungefär... XD Men Vilgot kom ändå :D
 Sen såg vi en seg film på engelskan, om några ungar på 1600-talet som hellre fick halva byn dömd för häxeri än att erkänna att de hade kokat kärleksdrycker i skogen, typ... vi ska se klart den imorn.. YAY!
 
Jag åt upp all min lunch idag ^^

sen höll vi Jens sällskap fram till tyskan, en och en halv timme. Jenny och OskaR fick varsin läckerol för besväret.. av mig.. fast det var Marios från början.... ... .. .  .   .    eh... xD


(hehe två rader extra ^^) Nu är jag hemma och funderar ifall jag ska sova en stund... hmm.. jag kanske ska sova en stund... Eller göra ett kort, jag måste göra ett kort :o men jag kan sova lite först ^^ Gonatt :D

Ingen svenska imorn ^^ SOVMORGON<3 :D:D:D Puss å Knull //Linus

Kommentarer
Postat av: Sigge

Det var Jennifer i vår klass:)

2009-11-17 @ 15:59:25
Postat av: Linus

Aha! vinkar till Jennifer... :D

2009-11-17 @ 16:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0