voddler är död!

jag är lycklig!!
Sen vi installierade Voddler (film-variant av spotify) har internet inte fungerat bra.. och på sista tiden knappt alls. MEN! nu har vi avinstallierat skiten så nu så jag är lycklig ^^

sorgliga är dock att jag faktiskt fick lite gjort när det var nere :\ men men, vi kan låtsas att jag har "lärt mig nåtot av det" öh..

Sigge har gjort listor.. och jag ska faktiskt inte göra dem den här gången.. jag har inte tid just nu. kanske sen :)


det var bara en vecka sen jag skrev sist, vilket faktiskt inte är mer än vanligt :\ så det har inte hunnit hända så mycket sen sist.. Såg på film hos Agnes i Fredags :) det var trevligt, har aldrig varit hon Agnes förut :) Agnes hade ett trevligt hus ^^
Vi såg... Nine, Nightmare before christmas och Coraline.. Och jag sov INTE under någon del av någon film :) fast att jag borde varit väldigt trött under Coraline.. men jag mådde illa :\ jag måste lägga av med det, det är löjligt...
halvsov i Agnes soffa i unefär en timme medan någon bytte ut Jens mot Lilla al fadji...
Sen sov jag i lådan under Jens säng och på lördagen gick jag jens sigge och emil in till stan för att jens skulle köpa Simsexpansionen.. men det var stängt så han köpte det efter skolan idag ist :)
på lördagkväll kom Julle med chips :) han fick komma in och vi såg "stolthet och fördom" :) fann den intressant in a way :)
mellan söndag och måndag sov jag bra.
Måndagen tog vi svinisvaccinet i klassen... jag tog det, för att mario höll mig i handen.. sen kunde jag inte sova alls mellan måndag och tisdag för att jag hade ont i huvet och dåligt mellan tisdag och idag för att jag fortfarande har väldigt ont i armen :\
Slutsats: jag har sovit DÅLIGT senaste tiden :\

men nu ska jag... flytta in i mitt rum... :) Puss å Knull ^^ //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0