"Where's the public telephone?"

Jag hade en dålig dag idag... den var dålig när jag vaknade. den var dålig på svenskan lunchen och matten, inte ens killen i matsalen som avgudade Julles hatt piggade upp mig, vilken annan dag som helst hade han gjort min dag, men inte idag. sen bröt jag ihop i blåsoffrummet...
...och hoppade över Kemin för jag kännde att jag skulle explodera om jag var tvungen att ha lektion med Sten. Efter att ha suttit ensam i änden av 600-korridoren i en timme och tänkt låtit bli att tänka, kändes det lite bättre. Sen bröt jag dock ihop igen efter att ha sagt hejdå till Jens vid Liljeholmen och jag har gråtit nästan konstant sen dess. Jag vet inte vad det är med mig, Jag känner mig bara vilsen och förvirrad och jag vet inte vart fan jag ska göra av mig själv. Jag behövde något som distraherade mig idag och skolan gör inte det. Så då gick dan bara käpprätt åt helvete ist (det är ett mysigt uttryck förresten :)) som dagar gör ibland. Det är dock jävligt irriterande och jag tror tyvärr inte att jag kommer må spec mycket bättre imorgon, kanske hoppar över Idrotten, fast det är å andra sidan det mest distraherande i skolväg. vi får se.....


Kommentarer
Postat av: Sigge

Va läskigt, jag vill ju hjälpa till! Vill inte att du ska må dåligt:( Hoppas du mår bättre imorrn!

2009-10-01 @ 23:22:04
Postat av: Linus

bara den där kommentaren hjälper så jävla mycket mer än du tror :) tack

2009-10-04 @ 18:58:52
Postat av: Vilgot

oh noes D: Nu är jag fem dagar sen och du verkade happy go lucky idag iallafall så det är säkert över... Men har inte du en sån där Julle att krama om du är depp? :3



btw din blogg har just nu en dansbandsmusiksreklambanner... xD

2009-10-05 @ 19:13:11
Postat av: Linus

äch "sen" är ett dumt ord :)

Jo det skulle man väl kunna se det som att jag har, funkar dock lite mindre bra när mitt depp har med Julle att göra



Haha XD kan fan inte bli mycket bättre ^^

2009-10-05 @ 22:42:48
Postat av: Vilgot

Oh. Ah juste det är ju av sånna anledningar folk deppar av. Det tänkte jag inte på. ^^'

2009-10-06 @ 21:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0