Softis

"Outside, he could hear Dibbler asking the sky why everyone was so stupid."
 Jag gillar min engelskabok ^^

idag måste jag läsa ut den. eller lämna en mycket liten del till imorgon. egentligen behöver jag förbereda ngn sorts presentation.. men jag får klara mig utan det.. kan tänka lite angåede det imorgon :)
Idag så tyckte tvärbaneföraren att det var en kul idé att starta om tvärbanan vid vallatorg.. så han gjorde det. bidrog egentligen ingenting alls till att jag var på väg att komma försent eftersom det tog två minuter, max. Men det känndes som en bra grej att skylla att jag fick brottom på :)
Träffade Mario på tunnelbanan, han var jätteglad för ett spel, som han pratat om de senaste dagarna, av anledningen att det kommet ut idag, kommer ut idag xD, och han skullle köpa det efter skolan. han hade tydligen fuckat ur lite på morgonen.. Men vi han till lektionen :) med typ två-tre minuters marginal ^^
Dubbelmatte :) Reza flippade lite på slutet och började prata om E-matte och derivering och sånt kul. Vi satt som får och fattade inte ett skit, men det var kul för Reza såg så jävla lycklig ut ^^ Han tycker verkligen matte är skitkul :D
 På Bilden efter lunch så gjorde vi klart våra kannor, jens hade spruckit så han fick greja en hel del med att laga det så det var vi två som tog en timme extra på oss att bli färdiga. Min kanna blev lite större än jag planerade och den såg allmänt läskig ut så sista stund så bestämde jag mig för att göra den till ett monster ^^

Sen kom matilda och vi gick runt i stan ett tag, jag hon och Julle. Jag köpte hårfärg. skulle färgat idag om jag inte verkligen behövt läsa klart min engelskabok (host, jag bloggar inte alls bort dyrbar lästid (A)). dessutom behöver jag hjälp.. Julle köpte kablar och axelband också ^^ weeee..e
På hemvägen träffade vi Oskar i matildas klass.. de hade haft fysikprov som de diskuterade lite. När Oskar fick reda på att han hade fått rätt på sista frågan (alt. gjort samma fel som isak, inte troligt) gjorde han ett Hiro Nakamura -"Tjoho". Jag upptäckte dock till min bestörtning att jag var bland människor där en Heroes-referens funkar dåligt så jag sa inget om det..

Hemma åt jag mackor. Jag var inte på rester-humör och det fanns ingen annan mat. Uch.. jag har inte tid idag :( så mycket som ska hinnas... Får lägga ner det här nu
 Puss Å knull //Linus

Kommentarer
Postat av: Sigge

Yatta!!



Vadå för hårfärg? Mer greeeen?

2009-10-12 @ 20:41:08
Postat av: Linus

lila ^^ massa lila

2009-10-13 @ 18:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0