¤<:D

Någon som tuggat på ett tuggummi, som känts som ett helt vanligt tuggummi från början men som sen blivit till typ mjöl efter en dryg timmes tuggande? Jag tror Dan mixtrat med sina tuggummin...

Vi hade massa prov idag.. Svenska, gick bra.. blev klar på lektionen +en kvarts resurstid. kemi, gick bra, kändes som jag kunde allt någorlunda. annars brukar det alltid vara minst En fråga som fuckar ur mig för att jag inte har en jävla aning om vad jag ska skriva. Ingen sån, mycket possitivt :D
 På matten satte Reza mig och Jens på att bevisa att om f(x)=a*x^k så blir f'(x)=a*k*x^k-1.. Det gick bra.. ett litet tag.. sen gick det inte alls så bra xD Men det var lite kul att försöka iaf :P
 Jens hade tandläkartid (han hade en annan tid först men han bytte den förrförrförra helgen till idag) och efter den var han tvungen att komma tillbaka för att kunna skriva klart svenskan.. så vi väntade på honom.. dubbelt så länge som han trodde att vi skulle behöva vänta på honom.. ujujuj..
 Sen kikade vi in i den nya gallerian vid Liljeholmen, det var MYCKET folk.. så vi smet ut igen, snabbt som två skrämda kikärtor i en brant backe.
 Nu ska jag sitta och njuta en stund över att vi inte har några läxor, sen ska jag kika lite på min och Zieliskis Fysik-labb och kolla vad som behöver skrivas.. den ska vara klar imorgon.. egentligen, men det är ingen panik att vänta två veckor heller.. men då kommer vi ju ha två labbrapporter till så.. inget att satsa på. Men man orkar inte sitta kvar efter skolan med det.. får försöka hinna det på lunchen tycker jag... När skolan är slut vill man ju för fan ha lov!

 Jag ska ju göra ett kort till Nathalie också, hoppas att hon inte är sjuk imorrn, hon var krassel idag :\
Och Matilda fyller år idag så jag ska hoppa ner till henne ett varv också... ^^ ujuj Puss Å Knull //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0