Höstlovshalva

Hah! Ja... eh

Hej! :D
 formelt, bajs.. jo. det är höstlov! OMG! Jag gillar höstlov, spec när jag fortfarande har den där lilla bollen/klumpen/whaterver it is av glädje i magen... Fast då behöver man inte höstlovet egentligen.. Man hade kunnat spara det tills när man var riktigt deppig och verkligen behövde det. Men att klaga över det är ju idiotiskt så det låter vi bli :)

Hittils har lovet bestått av att jag har drällt omkring på olika ställen i ordingen:
Julle
Jens
Julle
Innebandyhallen på mammas jobb
Hemma
Albin
Dragons Lair
Jens
Hemma
Jens
Hemma
Gallerian vid sergel med Matilda
Hemma
Albin
Hemma
Jens
Aspudden i allmänhet
och nu hemma igen... och det är onsdag i 45 min till :o

I måndags hade Jens och Sigge skärmfri dag.. jag tänkte att jag lika gärna kunde försöka med det jag med, och som bäddat kom matilda och tyckte att vi skulle åka in till stan, sen sov jag i typ en timme och när jag tröttnat på det så tyckte Jens att jag skulle komma och spela brädspel hos Albin. på vägen dit mötte jag Zielinski som tyckte att jag skulle följa med till honom för han skulle ha fest, men det vågade jag inte XD iaf så höll jag mig hela dagen utan att sitta vid datorn *stolt* (om man inte räknar kvällen innan efter tolvslaget då jag såg på south park hos Jens med honom och Sigge, men det gör man inte :D) Och jag ägde kuk (ujuj, jag har umgåtts för länge med.. någon när jag uttrycker mig sådär :O) på att förstå hur spelen vi spelade gick till ^^ (sen förlorade jag brutalt, men det är en helt annan sak)

Igår var det zombiemarathon.. vi (jag vet inte ens om jag vet vilka "vi" är för jag var trött och folk kom och gick en massa så jag blev förvirrad, men det var trevliga människor som jag har träffat förut ^^) såg fyra och tre fjärdedels film (+gick ut, delade upp oss och kom tillbaka till jens i tre-fyra omgångar. vilket gjorde Jens mor förtvivlad när alla kom tillbaka utom hennes son).. sen var folk trötta och blev hemshasade av Jens som inte ville ha sovande människor i sitt hus.

Idag har jag övat upp min förmåga på Soul Calibur medan Jens städade sitt rum (i vanliga fall hade jag kännt mig dålig för att han åstadkom något och jag inte gjorde det. Men idag kände jag hellre för att tycka att träna på Soul Calibur var lika mycket av en bragd som att städa sitt rum) Sen gått runt i aspudden på måfå med honom, Sigge och en bit av vägen; Agnes. Sen har jag fått brända cashewnötter (stavas det så?) i citronsås. det smakade ungefär som det låter; bränt och i övrigt ganska udda, inte äckligt, bara jävligt udda. Annars har jag bara suttit och gråtit öronen av mig hela kvällen för att folk ser på up utan mig XD känn skamm för att ni lämnar mig ensam! *mäktig fuck off röst!*

Jag har inte skrivit klart i min dagbok... jag började skriva i den klockan nio... kanske ska fixa det, ska fixa det
  Puss Å Knull! //Linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0