Sista kapitlet

I dag kom jag till skolan i vanlig tid. men ist för matte så hade jag fysikprov, det kändes som det gick bra. Jag trodde det skulle gå bra, fast jag blev lite uppskrämd sista minutrarna när josef kom och sa att det var skitsvårt... Hoppas det gick som det känndes att det gick :)
 Jag måste leta upp min historiabok, min kemibok har varit borta, jag har hittat den nu men då har min fysikbok försvunnit ist *suck* den ligger säkert under "högen" i mitt rum...
 
idag har varit väldigt upp och nerig humörmessigt. har dock inte varit så illa att jag inte har kunnat ta hand om det :) men Jens vart arg på mig igår och jag blir skiträdd när folk blir arga på mig (det var jag som gömde mig i hallen när Emils pappa fick utbrott i emil-filmerna.. tills jag var typ 10-12 år) och varje gång jag kom att tänka på det idag så blev jag rädd igen för att han kanske fortfarande är arg på mig (förstå hur jävla opraktiskt jag tänker -.-) :\ Men förutom det så var det en bra dag
 På bilden fuckade Jenny ur ^^ Det var ganska skojj, visst brukar hon vara lite sådär.. som hon är. men idag var det fan mycket värre än vanligt :P Jag blev inte klar med min kanna... jag blev inte ens spec nästan klar med min kanna :\ Julle blev klar... och Jens och Oskar är inte såå långt ifrån. Bara jag och Jenny som sitter och inte riktigt kommer överens med leran XD
 Sen efter skolan skulle Jens till syster, jag och Julle tänkte gå till expeditionen och kolla om japanska steg två, men det kändes opraktikst så vi tänkte att vi typ hör med Vilgot och kanske följer med till hans lektion imorgon och frågar Martin for ourselves, om han inte är sjuk... -.-
 Var inte på humör för att gå av tunnelbanan på väg hem så det blev att jag fortsatte hem till Julle, sov typ ett tag där.. tror jag? sen hyrde vi en film, sleepy hollows.. den var lite kul ^^ och åt skit och sen åkte jag hem typ.
 
Har skrivit dagbok lite till ock från hela dagen, rörigt :\ man vafan.
träffade jack (klassmänniska i högstadiet) också vid receptionen, lite kul :) Ibland skulle jag vilja göra en blandning av människorna i vår klass nu och då för att skapa den roligaste klass-situationen-grejs-whatever-thingie ^^ kan ta några från aspudden i balndningen också, efter vad jag har hört skulle det kunna bli lyckat ^^

         Nu ska jag läsa ichigo 100%.. eller ngt annat kul :) och jag har kakor! sug på den!
Puss Å Knull!! //Linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0