Attila-besök

Idag hälsade vi på Martin. Det visade sig att Japanska steg två bara var ett rykte, men eftersom japanska steg ett finns så kanske det går att få till något iaf? Göra som Jens gör med Tyskan? ska iaf försöka kolla om det finns en lärobok på bibblan :) Imorgon?

Attila kom och hälsade på!! ^^ han tycker om oss :D han sa att om han vann kunskapspriset skulle han komma och bjuda på tårta :D vi gillar tårta. Attila är kul :)
Sov i typ en-två timmar hos Julle efter skolan, sen åkte jag hem och fick kladdkaka! KAKA!! GAH!!
 Egentligen har jag inte något att skriva... idag var typ identisk igår känns det som... liknande kännsla och humör iaf :H

Nu ska jag läsa Ichigo 100% :D Puss Å knull //Linus


Kommentarer
Postat av: Vilgot

identisk igår? fett coolt. Måndag hela veckan är en av mina favorit filmer ju 8D

2009-10-06 @ 21:49:31
Postat av: Linus

:P tuffigt! den har inte jag sett :( slänga i högen med alla andra filmer jag borde se

2009-10-07 @ 17:25:35
Postat av: Linus

Just det... stjärnor blir till fet-text :O ***

2009-10-07 @ 17:26:27
Postat av: Vilgot

Det viste inte jag 8D

2009-10-07 @ 19:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0