Idiot-Människor

Träffade Jens Isak och Mario på bussen imorse. Jens berättade om killarna som hade bråkat med dem igår och slagit sigge. Jag blir så arg när jag hör sånt. Hörde knappt vad de sa efter det för oundvikligen började jag tänka ifall jag hade varit där. Hur förbannad jag hade blivit på dem (jag glömmer ofta den lilla detaljen "feghet" när jag tänker mig in i situationer... det är nog ett vanligt förekommande misstag (dock så händer det ju att när jag blir riktigt jävla förbannad så försvinner alla försiktighetsmekanismer som jag har i vanliga fall. Men jag blir inte ofta så arg. men hade jag vart med då så hade det mycket möjligt kunna varit ett sånt tillfälle (känner att min grammatik dör långsamt XD))) vad som hade hänt då osv... Känns som om jag varit med om en massa såna situationer bara för att jag är så bra på att tänka mig in i dem. Funderar jag så kan jag inte komma på en enda gång som något sånt faktiskt har hänt. Närmaste jag kan komma var när en klasskompis försökte fälla mig när vi körde brännboll och när han misslyckades så slog hans kompis mig med brännbollsracket. Jag tror att det är det Argaste någon har sett mig...
 Uch.. nä det var nog bra att jag inte var där. det hade kunnat gå dåligt. Att jag hade blivit förbannad hade ju inte precis gjort något bättre.. jag är ju fortfarande klen som en korv :\
 Men nu ska jag till Jens... Fast jag måste hitta min iPod först. Den har gömmt sig bakom någonting :(
Puss Å knull! //Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0